Londoniešus sanikno reklāma ar "kārnu" modeli

© mirror.co.uk

Londonas iedzīvotājus saniknojusi jaunā reklāma: "Vai Tu jau ieguvi savu pludmales formu?" (Are you beach body ready). Cilvēki ir satriekti tādēļ, ka viņuprāt, šī reklāma "iedēsta" cilvēkos nereālu "pareizā" ķermeņa imidžu.

Kāda kompānija, kura nodarbojas ar svara zaudēšanas līdzekļu ražošanu, savā reklāmas plakātā nobildējusi slaidu meiteni un uz plakāta uzrakstījusi jautājumu: "Vai tu jau ieguvi savu pludmales formu?".

Londonas iedzīvotāji par šo reklāmu ir pamatīgi saniknoti un jau tagad nodēvējuši to par anoreksiju stimulējošu un seksisma pilnu. Daudzus reklāmas plakātus saniknotie iedzīvotāji paši ir papildinājuši ar frāzēm, piemēram „Katrs ķermenis drīkst doties uz pludmali”.

Tūkstošiem  cilvēku šobrīd parakstījuši interneta petīciju, lai šie plakāti tiktu aizvākti. Tomēr šobrīd izveidojusies arī pretēja organizācija, kuras pārstāvji uzskata – šai modelei un reklāmai nav ne vainas. Reklāmas aizstāvji teic, ka Anglijā šobrīd problēma esot nevis kārni cilvēki, bet tieši pretēji - tas, ka lielai daļai populācijas ir liekais svars.

Informācija sagatavota pēc mirror.co.uk

Pasaulē

Kamēr pa Rīgas ielām laiski klaiņo retais iebraucējs, tikmēr Čehijas galvaspilsētu katru gadu apmeklē astoņi miljoni tūristu. Prāgas iedzīvotājiem par to nemaz nav prieks. Tūristu pūļi ierodas pilsētā galvenokārt pēc lētā alkohola. Ko piedāvā pilsētas vadība? To pētījuši mediju platformas “Deutsche Welle” (DW) žurnālisti.

Svarīgākais