Franču satīriskā žurnāla "Charlie Hebdo" tā dēvētā izdzīvotāju numura tirāža pārsniegs septiņus miljonus, kas ir vairāk nekā simtkārt lielāka nekā ierastā tirāža.
Žurnāla numurs, kas iznāca 14.janvārī, nedēļu pēc slaktiņa, kuru izdevuma redakcijā sarīkoja islāmistu teroristi, noslepkavojot 12 cilvēkus, tikai Francijā jau pārdots 6,3 miljonos eksemplāru, bet vēl 700 000 eksemplāru nosūtīti uz citām valstīm, sestdien paziņoja preses izplatīšanas uzņēmums „Messageries lyonnaises de presse” (MLP).
Pirms islāmistu pastrādātā nozieguma "Charlie Hebdo" vidējā tirāža bija tikai 60 000 eksemplāru.
"Izdzīvotāju numurā" atkal tika publicēta karikatūra par Muhamedu, kurā musulmaņu pravietis redzams ar plakātu "Es esmu Šarlī". Šis sauklis kļuvis par simbolu preses brīvības aizstāvjiem visā pasaulē.
Tikmēr islāma valstīs šī karikatūra izsaukusi kārtējos masu protestus, kas daudzviet pārauguši vardarbībā.
MLP paziņojis, ka turpinās žurnāla papildus tirāžas drukāšana, jo visi nodrukātie "izdzīvotāju numura" eksemplāri jau ir izplatīti tirdzniecības vietām.
MLP prognozē, ka pārdoto eksemplāru skaits septiņus miljonus sasniegs sestdienas vakarā.
Vislielākais pieprasījums ārvalstīs pēc šī numura līdz šim reģistrēts Beļģijā.