Ķīnas patruļkuģis Haixun 01 fiksējis impulsa signālus, kas iespējams nāk no pazudušās lidmašīnas Boeing 777-200 melnās kastes, vēsta CNN.
Kuģis vakar sāka meklējumus iespējamajā lidmašīnas avārijas rajonā Indijas okeānā.
Vakar sākta pazudušās lidsabiedrības "Malaysia Airlines" lidmašīnas meklēšana zem ūdens, izmantojot skaņu detektorus lidaparāta "melnās kastes" signāla uztveršanai. Meklēšanu zem ūdens šodien veic Malaizijas fregate un četru dienu laikā ieradīsies arī Austrālijas regate.
Signāla frekvence ir 37,5 kiloherci, tieši šajā frekvencē ik sekundi tiek pārraidīti signāli no lidmašīnu melnajām kastēm.
Jau vēstīts, ka meklēšanā piektdien iesaistītas arī četras civilās reaktīvās lidmašīnas un desmit militārās lidmašīnas, kā arī divas zemūdenes. "Malaysia Airlines" lidmašīnas meklēšana pakāpeniski izvēršas par sacensībām ar laiku, jo lidaparāta "melnās kastes" baterija, domājams, pārstās darboties ap 7.aprīli.
Pazudušās lidmašīnas meklēšana Indijas okeānā turpinās jau 18.dienu, aptverot 217 000 kvadrātkilometru zonu.
Austrālijas Transporta drošības birojs informēja, ka turpina darbu pie meklēšanas zonas sašaurināšanas, izmantojot datus, ko sniegušas avārijas izmeklēšanas komandas, kurās strādā analītiķi no Malaizijas, ASV, Lielbritānijas, Ķīnas un Austrālijas.
Aviokompānijas "Malaysia Airlines" lidmašīna "Boeing 777-200" pazuda 8.martā ceļā no Kualalumpuras uz Pekinu. Tajā atradās 239 cilvēki.
Tiek uzskatīts, ka lidmašīna iegāzusies Indijas okeāna dienvidos, uz rietumiem no Austrālijas pilsētas Pērtas. Tomēr Austrālija, kas koordinē meklēšanas procesu, paziņojusi, ka pašreiz netiek plānots operāciju pārtraukt. Un arī Malaizija paziņojusi, ka nepadosies, kamēr neatrisinās pazudušās lidmašīnas mistēriju.