Jau divas kompānijas – Gillette un Accenture – atteikušās no sadarbības ar pasaules slavenāko golferi Taigeru Vudsu, kurš pēc vairākiem skandāliem paziņojis, ka vismaz uz laiku pametīs profesionālo sportu un visu uzmanību veltīs ģimenes saglabāšanai.
Pašlaik T. Vudsa sponsoru lokā gan paliek vairāki desmiti firmu, ieskaitot Nike un Gatorade, taču novērotāji prognozē, ka tas nebūs uz ilgu laiku.
33 gadus vecā golfera nedienas sākās 27. novembrī, kad viņš ar savu Cadillac Escalade avarēja netālu no mājas, ietriecoties kokā un salaužot ūdenssūkni, atgādina AFP. Dzeltenā prese ātri izošņāja, ka nelaimīgā avārija notikusi pēc tam, kad T. Vudss pamatīgi sastrīdējies ar sievu Elēnu. Taču tālāka viņu attiecību pētīšana noveda pie sensacionāliem atklājumiem – laikraksti vēstīja par veselu baru sieviešu, ar kurām T. Vudsam, kurš līdz šim tika uzskatīts par nevainojamu ģimenes galvu, bijušas intīmas attiecības.
Līdz pagājušajai piektdienai golferis kategoriski noliedza apsūdzības, līdz beidzot atzina, ka patiešām krāpis savu sievu, un paziņoja, ka uz laiku atstās profesionālo sportu, lai mēģinātu glābt ģimenes dzīvi. Jau nākamajā dienā par sadarbības pārtraukšanu paziņoja Gillette, kas kontraktu ar T. Vudsu noslēdza 2007. gadā. Skujamo ierīču ražošanas kompānijas pārstāvji diezgan liekulīgi pavēstīja, ka darbojas T. Vudsa interesēs, jo ir sapratuši, ka viņš uz kādu laiku vairs nevēlas atrasties starmešu gaismā. Krietni atklātāka bijusi menedžmenta konsultāciju firma Accenture, kas svētdien paziņoja – pēc visa notikušā tā vairs neuzskata, ka T. Vudss būtu piemērots reklāmas modelis.
Amerikāņu telekomunikāciju firma AT&T, kurai arī ir līgums ar golferi, paziņojusi, ka pašlaik vēl nav izlēmusi, kā rīkoties, savukārt T. Vudsa galvenie atbalstītāji no Nike (viņam ir kontrakts ar šo firmu par aptuveni 40 miljoniem dolāru gadā) paziņojuši, ka nenovērsīsies no sportista un turpinās viņu atbalstīt ar visiem iespējamajiem līdzekļiem.