Britu laikraksta „The Times” interneta versijā publicētā autorecenzijā autors Džeremijs Klārksons ceļošanu uz Latviju salīdzinājis ar kolektīvo stulbumu.
Viņa raksts gan nav par Latviju, tomēr mūsu valsts izmantojums salīdzinājumā itin skaidri parāda, kāds priekšstats ir par mums ir daļai britu. Lūk, rindkopa:
"Kolektīvais stulbums īpaši labi saskatāms ir, kad runa ir par automašīnu pirkšanu, jo tikai mazākā daļa cilvēku iegādājas kaut ko kaut attāli saprātīgu. Protams, daži cilvēki cenšas. Viņi lasa „What Car?” Viņi pēta „Which?” secinājumus. Viņi dodas testa braucienos un kaulējas ar pārdevējiem. Bet bieži vien viņi beigās nopērk „Peugeot”. Tas ir tas pats, kas studēt visas ceļojumu brošūras un beigās aizbraukt brīvdienās uz Latviju."