Pēc izmeklētāju novērtējuma, pasažieru lidmašīnas avārija Kazaņas lidostā visdrīzāk notika pilota kļūdas vai tehnisku problēmu dēļ.
Aviosabiedrības "Tatarstan Airlines" lidmašīna "Boeing 737" avarēja svētdienas vakarā piezemēšanās laikā Tatarstānas Republikas galvaspilsētas Kazaņas lidostā, negadījumā bojā ejot visiem 44 pasažieriem un sešus apkalpes locekļiem.
Starp upuriem ir viena Lielbritānijas pilsone un viens Ukrainas pilsonis, bet visi pārējie upuri ir Krievijas pilsoņi. Bojā gājušo vidū ir Tatarstānas Republikas prezidenta dēls Ireks Minņihanovs un republikas Federālā Drošības dienesta (FDD) vadītājs Aleksandrs Antonovs.
Volgas reģiona Transporta negadījumu izmeklēšanas komitejas vadītājs Aleksandrs Poltiņins pavēstīja, ka galvenā izmeklēšanas versija ir pilota kļūda, kā arī netiek izslēgti tehniski faktori. Izmeklētāji arī izvērtē degvielas kvalitāti un laika apstākļus.
Viņš apstiprināja, ka lidmašīna avarēja otrā piezemēšanas mēģinājuma laikā, tādēļ izmeklētāji vēlas noskaidrot, kas notika otrā nolaišanās mēģinājuma laikā.
Pēc Poltiņina sacītā, lidmašīna nogāzusies teju vertikāli blakus skrejceļam. Brīdi vēlāk eksplodējušas lidaparāta degvielas tvertnes, un liesmas izdevies pilnībā apdzēst tikai pirmdienas rītā.
Krievijas mediji, atsaucoties uz Kazaņas dispečeru sacīto, ziņo, ka brīdi pirms negadījuma pilots saņēmis atļauju pārtrauktu otro nosēšanās mēģinājumu un mest vēl vienu loku ap lidostu nākamajam piezemēšanās mēģinājumam, taču dažas sekundes vēlāk lidmašīna nogāzusies.
Krievijas mediji ziņo, ka avarējusī lidmašīna "Boeing 737" ir būvēta pirms 23 gadiem un iepriekš piederējusi vairākām citām lidsabiedrībām - Francijas "Euralair Horizons" un "Air France", Ugandas aviokompānijai "Uganda Airlines", Brazīlijas "Rio Sul", Rumānijas "Blue Air" un Bulgārijas "Bulgaria Air".
2001.gadā, kad lidmašīna piederēja Brazīlijas aviokompānijai "Rio Sul", tā piedzīvoja nopietnu negadījumu piezemēšanās laikā. Kaut arī toreiz neviens cilvēks negāja bojā, tas nozīmē, ka lidmašīnai veikts nopietns remonts.