"Facebook" spēle kļuvusi populārāka par "Twitter" mikroblogiem

© Publicitātes foto

Spēle „Farmville”, kas darbojas kā sociālā tīkla „Facebook” pielikums, kļuvusi populārāka par lielāko mikroblogu servisu „Twitter”.

Saskaņā ar kompānijas „Zunga”, kas izstrādājusi „Farmville”, datiem, ikmēneša spēles auditorija ir 70 miljoni aktīvo lietotāju. Lai gan, saskaņā ar pēdējiem ziņojumiem, „Twitter” reģistrējušies vairāk nekā 60 miljoni lietotāju, septembrī servisa lapā iegājuši tikai 18,9 miljoni apmeklētāju, vēsta „lenta.ru”.

„Farmville” ir fermera simulātors. Spēlētājam jāizaudzē augļi un dārzeņi, jāpērk sēklas, koki, dzīvnieki, ēkas, tehniku. Spēles sociālā daļa balstīta uz palīdzību kaimiņiem. Spēles turpinājumā spēlētājs var palielināt savu fermu.

„Facebook” auditorija 2009.gada decembra sākumā sasniegusi vairāk nekā 350 miljonus lietotāju, kas šo tīkli padara par pasaulē apmeklētāko. „Farmville” ir „Facebook” populārākais pielikums.

Svarīgākais