Noskaidroti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā

Noslēdzoties kampaņai „Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, ir noskaidroti uzslavētākie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību iestādes Latvijā.

Uzslavētāko vidū iekļuvuši uzņēmumi, kuru saņēmuši lielāko uzslavu skaitu no saviem klientiem, kā arī guvuši augstāko novērtējumu TNS Latvija veiktā klientu servisa kvalitātes vērtēšanas pētījumā.

Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū ir:

- „Tirdzniecība” (lielie apkalpošanas tīkli) - Statoil

- „Tirdzniecība” (vidējie apkalpošanas tīkli) - Stenders un EuroAptieka

- „Tirdzniecība” (mazie apkalpošanas tīkli) - AVON Cosmetic

- „Finanses un apdrošināšana” (Bankas) - Danske Bank un Nordea Bank

- "Finanses un apdrošināšana” (Citi finanšu pakalpojumu sniedzēji) - BTA

- „Sakaru pakalpojumi” (lielie uzņēmumi) - TELE2

- „Sakaru pakalpojumi” (mazie uzņēmumi) - Balticom

- „Tūrisms” , apakšnozare „Viesnīcas, viesu nami”- Hotel Jūrmala SPA

- „Tūrisms” , apakšnozare „Tūrisma aģentūras” – Jēkaba aģentūra

- „Izglītība un apmācības” – Banku augstskola un Nordisk

- „Interneta veikali” – Manaslecas.lv

- „Apsaimniekošana” – Papīrfabrikas Līgatne makulatūras savākšanas punkts

- „Restorāni, bāri, kafejnīcas” - RIBS&ROCK un ZeDonats

- „Auto tirdzniecība, autosaloni, noma, remonts” - Norde

- „Skaistumkopšana, medicīna” – Premium Medical

- „Pasta un Kurjerpasta pakalpojumi” – DPD Latvia

- „Transporta pakalpojumi” - airBaltic

- „Infrastruktūra” – Starptautiskā lidosta Rīga

- „Sporta un atpūtas centri” – Olimpiskais sporta centrs un Cinamon

- „Citi pakalpojumu sniedzēji” - TSC un G4S

Nomināciju „Laba Servisa sasniegums” saņēma Triatel – tā tika piešķirta uzņēmumam, kas šogad proporcionāli visvairāk palielinājis saņemto uzslavu skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Tika piešķirtas arī divas Labsserviss.lv reģionālās balvas – Vidzemes slimnīcai un Hotel Jelgava. Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameru (LTRK) tika īpaši apbalvots uzslavētākais uzņēmums, kura klienti ir juridiskas personas (B2B) – šo apbalvojumu saņēma Nordtext. LTRK šogad apbalvoja arī Rīgas pilsētas būvvaldi nominācijā „Sabiedrībai draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde”, savukārt Valmieras pilsētas pašvaldība saņēma apbalvojumu kā „Uzņēmējiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde”. Īpašu atzinību par profesionalitāti klientu servisā restorānu, bāru, kafejnīcu un viesnīcu nozarēs Hotel Jūrmala SPA un restorānam LeDome piešķīra Latviajs Viesnīcu un restorānu asociācija. Savukārt kampaņas galvenā partnera „Swedbank” īpašā atzinība tika izteikta „Vidzemes augstskolai”.

Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes „Klienti mūs uzslavē 2011”, kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.

Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Kampaņa izpelnījās īpaši lielu uzmanību no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu.

Latvijā

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina ikvienu dalīties ar saviem unikālajiem pieredzes stāstiem par Latvijas mežiem, sēņošanu un ogošanu, iesaistoties projektā "Savvaļas stāsti." Šī iniciatīva veltīta Latvijas dabas, kultūras un identitātes mantojuma dokumentēšanai un saglabāšanai, informē RSU.