LIVE RĪGA rudens reklāmas kampaņu veidos Stendzinieks

Noslēdzies Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) organizētais iepirkums par LIVE RĪGA rudens/ziemas reklāmas kampaņas izstrādi. Par labāko no iesniegtajiem piedāvājumiem atzīts SIA Mooz! redzējums un kampaņas ideja. Kopumā tika iesniegti 6 piedāvājumi.

"Konkursa galvenais uzdevums bija radīt reklāmas kampaņu, lai reklamētu Rīgu kā Ziemassvētku eglītes rotāšanas tradīcijas 500 gades galvaspilsētu un pievilcīgu ziemas brīvdienu ceļojumu galamērķi. !MOOZ ir piedāvājuši vispārliecinošāko ideju, kas palīdzēs Rīgas īpašajam Ziemassvētku vēstījumam gūt plašu skanējumu. Esam gandarīti, ka RTAB organizētie iepirkumi piesaista arvien vairāk vietējo un starptautisko profesionāļu," norāda Gastons Neimanis, Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) direktors.

Ēriks Stendzenieks, !MOOZ radošais direktors, piebilst: "Kopā ar komandu esam priecīgi un gandarīti. Pirmkārt, šī ir lieliska iespēja strādāt ar Latvijas galvapilsētas tēlu un iezīmēt Rīgu pasaules kartē kā ikvienai ģimenei būtiskas, 500 gadus vecas tradīcijas aizsācēju. Otrkārt, tā ir arī !MOOZ iespēja veidot plašāko starptautiskā mēroga kampaņu, kāda Latvijā radīta, un šajā gadījumā izmantot !MOOZ Berlīnes biroja pieredzi un zināšanas."

LIVE RĪGA rudens/ziemas kampaņa norisināsies 8 valstīs: Dānijā, Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā. Tās pamattēma ir Rīga kā Ziemassvētku eglītes rotāšanas aizsācēja pirms 500 gadiem. Kampaņa sāksies oktobrī un ilgs līdz pat novembra beigām.

Latvijā

VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) arī trešajā izsolē nav izdevies piesaistīt potenciālo investoru interesi par Maskavas kultūras un biznesa centru Rīgā, Marijas ielā 7, kas plašāk pazīstams kā Maskavas nams, liecina informācija elektronisko izsoļu vietnē "izsoles.ta.gov.lv".

Svarīgākais