Jaunie mikroautobusi no 10.jūnija sāks kursēt arī 233., 233.a un 247.maršrutā

SIA "Rīgas mikroautobusu satiksme", kas ieguvusi tiesības organizēt pasažieru pārvadājumus Rīgas mikroautobusu maršrutos, 10.jūnijā pārņems nākamos trīs minibusu maršrutus - jauni mikroautobusi no pirmdienas sāks kursēt 233., 233.a un 247.minibusa maršrutos, kurus līdz šim apkalpoja SIA "Centība N".

233. un 233.a minibusa maršrutos no 10.jūnija tiks veiktas nelielas izmaiņas, pārceļot attiecīgo maršrutu galapunktu uz Elizabetes ielu. Savukārt 233.a maršruta posms Salu tilta rajonā turpmāk būs tāds pats kā 233.minibusa maršrutam.

Kā aģentūru LETA informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" preses sekretārs Viktors Zaķis, no pirmdienas 233., 233.a un 247.minibusa maršrutiem būs arī jauns kustības saraksts darba dienām un brīvdienām. Ieviešot vienādas biļešu cenas visos mikroautobusos, samazināsies maksa par braucienu 247.maršrutā - turpmāk iepriekš norādītajos maršrutos biļetes cena būs 50 santīmu. Līdz šim 247.minibusā biļetes cena bija 60 santīmu.

Visos minibusos, tāpat kā tramvajos, trolejbusos un autobusos, varēs norēķināties ar e-talonu, kurā ielādētas biļetes noteiktam braucienu skaitam.

Zaķis uzsvēra, ka minibusos nedarbojas neviena no atlaidēm, ko piešķīrusi Rīgas dome, - arī skolēniem, studentiem, pensionāriem un 3.grupas invalīdiem par braucienu jāmaksā pilna cena, tāpat kā visiem citiem pasažieriem. Izņēmums ir pasažieri, kuriem atlaides noteikusi valsts, - personas ar I vai II invaliditātes grupu, personas līdz 18 gadu vecumam ar invaliditāti, kā arī personas, kas pavada personu ar I invaliditātes grupu vai personu līdz 18 gadu vecumam ar invaliditāti.

Kā ziņots, pilnsabiedrība "Rīgas mikroautobusu satiksme", kas pērn uzvarēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" rīkotajā iepirkuma konkursā par pasažieru pārvadājumiem mikroautobusu maršrutu tīklā, no 1.maija pārņēmusi pirmos trīs mikroautobusu maršrutus - 200.maršrutu "Centrs-Vecmīlgrāvis", 224.maršrutu "Centrs-Mangaļsala/Vecāķi" un 267.maršrutu "Centrs-Sarkandaugava".

Plānots, ka pārējo minibusu maršrutu pārņemšana no pašreizējiem pārvadātājiem notiks pakāpeniski un pilnībā noslēgsies 2013.gadā.

Pēc "Rīgas mikroautobusu satiksmes" ierosinājuma nolemts, ka turpmāk visos mikroautobusu maršrutos, ko pārņems uzņēmums, tarifs visos braucienos būs vienāds - 50 santīmu. Tāpat plānots atcelts līdzšinējos tarifu maiņas punktus, kuros maksa par braucienu pieauga, un turpmāk biļete visa maršruta garumā maksās vienu cenu.

Kā ziņots, līgums par paaugstināta servisa pārvadājumu nodrošināšanu Rīgas pilsētas mikroautobusu maršrutos ar pilnsabiedrību "Rīgas mikroautobusu satiksme" noslēgts 4.janvārī uz pieciem gadiem.

Pilnsabiedrībā apvienojušies dalībnieki SIA "B-Bus" un tai pilnībā piederošās SIA "Sabiedriskais autobuss" un SIA "Vidlatauto", kā arī "B-Bus" vadītājam Vitālijam Komaram pilnībā piederošā SIA "FPK". Uzvarējusī pilnsabiedrība ir saistīta ar "Rīgas satiksmei" daļēji piederošās e-talona ieviesējfirmas "Rīgas karte" valdes locekli, partijas "Gods kalpot Rīgai" biedru, "Rīgas satiksmes" Elektronisko norēķinu un projektu daļas vadītāju Aleksandru Brandavu.

Kopumā konkursa uzvarētājam būs jānodrošina pakalpojuma sniegšana Rīgas pilsētas maršrutu tīkla daļā, ko kopumā veido 35 maršruti Rīgas pilsētā ar atšķirīgu kursēšanas intervālu atkarībā no noslogojuma. Patlaban par pārvadājumiem mikroautobusos noslēgti pagaidu līgumi.

Latvijā

Kas gaida Latviju nākotnē? Atbilžu meklēšana uz šo jautājumu saucas nākotnēšana. Būsim Baltijas tīģeris, vientuļā Latvija, gurdenā Latvija vai Ziemeļvalsts Latvija? Jau šodien jādefinē Latvijas attīstības virzieni, mājas darbi un jāvirza attīstības stratēģija. 30. septembrī Biznesa augstskolā "Turība" notika pirmā Latvijas nākotnēšanas pēcpusdiena, kurā kopā ar dažādu nozaru uzņēmējiem, ministriem, augstiem ierēdņiem, akadēmiķiem un augstākās izglītības iestāžu rektoriem tika iezīmēti darāmie darbi piecās jomās: uzņēmējdarbībā un eksportā, zinātnē un inovācijās, publiskajā pārvaldē un tiesībās, valsts tēlā un komunikācijā, izglītībā un cilvēkresursos.