Ušakovs: Salu tiltu rekonstruēs divus gadus, tas maksās 15–17 miljonus latu

© f64

Uz Neatkarīgās jautājumiem atbild Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs.

– Kaut kad jebkurai būvei pienāks ekspluatācijas beigu diena. Tas attiecas gan uz Salu tiltu, gan uz Ulmaņa gatves pārvadu. Ulmaņa gatves pārvads no 80. gadiem vispār netika rekonstruēts.

Rīgas vadības pirmais uzdevums bija pabeigt Dienvidu tiltu. Nākotnē milzīga nauda būs jāmaksā visiem rīdziniekiem par iepriekšējo sasaukumu varoņdarbiem. Un līdz ar to atstāt tiltu nepabeigtu un sākt kaut ko citu būtu bijis muļķīgi. Tāpēc mēs rīkojām jaunu konkursu, darbus ir sācis jauns izpildītājs. Kredīts tiek ņemts nevis no vācu bankām, bet no Valsts kases, bez sadārdzinājuma. Dienvidu tilta trešais posms izmaksās 17 miljonus latu. Tās ir normālas, nepārspīlētas izmaksas.

Tiklīdz šī gada oktobrī pabeigsim Dienvidu tilta trešo posmu, varēsim sākt Salu tilta rekonstrukciju. Kamēr Dienvidu tilta trešais posms nav pabeigts, tikmēr sākt Salu tilta rekonstrukciju nozīmē apturēt autosatiksmi Rīgā. Salu tilta rekonstrukcija varētu izmaksāt 15–17 miljonus latu. Rekonstrukcija ilgtu divus gadus. Darbiem jāsākas 2014. gadā. Savukārt jau šogad aprīlī mēs sāksim Ulmaņa gatves pārvada remontu. Šos darbus mēs plānojam pabeigt šogad oktobrī.

Pilnu intervijas tekstu lasiet šodienas "Neatkarīgajā"

Latvijā

Valdībā otrdien izcēlās asas diskusijas starp satiksmes ministru Kaspars Briškens (P) un Ministru prezidenti Eviku Siliņu (JV) par ideju pirmajā kārtā paralēli pārrobežu savienojuma izveidei izvērtēt Rīgas Centrālā stacija-Upeslejas un Rīgas lidosta-Misa tehniski-ekonomisko pamatojumu.

Svarīgākais