Rīt, 7.februārī, plkst.13, uzņemot pasažierus pieturā "Stacijas laukums", savā pirmajā oficiālajā reisā 11.maršrutā dosies jaunais pagarinātais, četru sekciju zemās grīdas tramvajs.
Turpmāk minētajā maršrutā zemās grīdas tramvaji kursēs regulāri.
Pirms tramvaja atiešanas Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks (SC) un "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens iepazīstinās ar tālākām zemās grīdas tramvaja izmantošanas perspektīvām pilsētā.
Kā ziņots, no septembra pagarinātie zemās grīdas tramvaji kursē arī 6. maršrutā "Radio iela-Jugla". Pagaidām gan rekonstrukcijas darbu dēļ tramvaji kursē tikai līdz 45.vidusskolai.
Čehijas rūpnīcā "Škoda" ražotie jaunie tramvaji provizoriski varētu kalpot apmēram 30 gadus. Jauno tramvaju izvietošanai un remontam 5.tramvaju depo teritorijā tiek celts jauns korpuss, kurā, kā uzsvēra Volkinšteins, būs iespēja slīpēt tramvaja riteņus, tos nenoņemot. Patlaban jauno tramvaju apkope norisinās vienā no vecajiem remonta cehiem.
Jau ziņots, ka papildu jau esošajiem Čehijas rūpnīcā "Škoda" ražotajiem 20 zemās grīdas tramvajiem "Rīga 15T" pērn kopumā piegādāti seši jauni transportlīdzekļi "Rīga 15T-1". No esošajiem tie atšķiras ar ievērojami lielāku ietilpību - garajiem tramvajiem ir par vienu vidus posmu vairāk. To garums sasniedz 41 metru, tiem ir astoņas durvis, 79 sēdvietas un 353 stāvvietas, līdz ar to kopējā pasažieru ietilpība sasniedz 432 personas. Tramvaju maksimālais ekspluatācijas ātrums ir 70 kilometri stundā.
Viena šāda tramvaja vērtība ir 3,27 miljoni eiro jeb 2,29 miljoni latu.