Ušakovs liek apkopot skolu un bērnudārzu direktoru sūdzības par "Rīgas servisu"

© F64 Photo Agency

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs ir uzdevis nedēļas laikā apkopot visas sūdzības kas saņemtas no Rīgas skolām un pirmsskolas izglītības iestādēm par remontdarbiem, kurus ir veikusi SIA "Rīgas serviss".

Atbildīgais par uzdevuma izpildi ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments.

"Pēdējā laikā ir pieaudzis saņemto sūdzību skaits par "Rīgas serviss" darbu. Man pašam pagājušajā nedēļā kādas skolas direktors rādīja nekvalitatīvi veiktu žoga remontu. Apkopojot visas sūdzības, tiks pieņemts lēmums par tālāko rīcību attiecībā pret uzņēmumu un tā vadību", - norāda Nils Ušakovs.

Pirms tam remontdarbu veikšana Rīgas skolās un pirmsskolas izglītības iestādēs notika, darbus sadalot starp divām privātām kapitālsabiedrībām, un pastāvēja bažas par šīs izvēles caurspīdīgumu un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Tādēļ pirms gada tika izveidots pašvaldībai piederošs uzņēmums "Rīgas serviss". Taču pēdējā laikā saņemto sūdzību skaits liek satraukties arī par šī uzņēmuma veikto darbu kvalitāti un rast risinājumus situācijas sakārtošanai.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais