Lai Rīgas pašvaldības klientiem piedāvātu kvalitatīvus un ērti pieejamus pakalpojumus vienuviet, ceturtdien, 11.oktobrī, Brīvības ielā 49/53 darbu sāka Rīgas klientu centrs.
Tajā iedzīvotājiem pakalpojumus sniegs Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centrs (APC), SIA "Rīgas Namu pārvaldnieks", SIA "Rīgas satiksme", SIA "Rīgas ūdens" un AS "Rīgas siltums", kopumā ap 50 dažādus pakalpojumus.
Klientu ērtībai centram būs pagarināts darba laiks: darba dienās no plkst.8.00 līdz 19.00, sestdienās no plkst.10.00 - 15.00.
Atklāšanas pasākumā Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs norādīja, ka pašvaldības darbs vislielākajā mērā saistīts ar rīdzinieku dažādu ikdienas problēmu risināšanu, tāpēc kvalitatīva komunikācija ar iedzīvotājiem ir ļoti svarīga: "Rīgas domes apmeklētāju apkalpošanas līmenim jālīdzinās, piemēram, lielo banku vai mobilo operatoru klientiem sniegto pakalpojumu kvalitātei. Ceru, ka šis pilsētas centrā, iedzīvotājiem ērti pieejamā vietā atklātais centrs ir solis ceļā uz to."
Domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks uzsvēra, ka centram paredzētās telpas ir plašas, funkcionālas, kas dos iespēju nākotnē tam attīstīties un vēl vairāk pilnveidot centrā sniegto pakalpojumu klāstu, piemēram, ierīkot tur arī atsevišķu domes departamentu klientu apkalpošanas punktu vai kādu bankas iecirkni, kur iedzīvotāji varētu veikt savus norēķinus par komunālajiem pakalpojumiem. Viņš arī ierosināja centra telpās klientu ērtībai izveidot īpašu bērnu rotaļu istabu.
"Ik gadu Rīgas pašvaldības apmeklētāju pieņemšanas centru filiālēs pēc palīdzības dažādu jautājumu risināšanā vēršas ap 70 tūkstošiem iedzīvotāju," - šodien pastāstīja Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centra vadītāja Inese Krustiņa, paužot pārliecību, ka atvērtais centrs ievērojami atvieglos klientu apkalpošanas servisu, dodot iespēju ikvienam ātri un kvalitatīvi vienkopus uzzināt visu sev interesējošo informāciju par pašvaldības uzņēmumu sniegtajiem pakalpojumiem.
Rīgas klientu centrs atrodas ēkas pirmajā stāvā un aizņem 383 kvadrātmetru lielu platību.