Pašlaik Rīgā Dienvidu tilta un Slāvu maģistrālā transporta mezgla apkārtnē joprojām notiek remontdarbi. Tilta būvniecībā iegūto 10 miljonu latu ietaupījumu plānots izlietot, lai uzlabotu satiksmes organizāciju tā piegulošajā teritorijā: Rencēnu, Katlakalna un Krustpils ielu krustojumā, Dārzciema ielā, kā arī Dārzciema un Rēzeknes ielu krustojumā.
Remontdarbu laikā paredzēts arī pagarināt prettrokšņu sienu 3000 kvadrātmetru platībā. Līdz šim uzsākti būtiski ielu rekonstrukcijas darbi Krustpils, Katlakalna un Rencēnu ielu krustojumā, izbūvējot Krustpils ielā divas braukšanas joslas katrā virzienā. Tādējādi nākotnē novērsīs tā dēvēto pudeles kaklu, ar kuru jau tagad saskaras autovadītāji, nobraucot no Dienvidu tilta estakādēm.
Pēc remontdarbu pabeigšanas būtiski atslogos Lubānas ielu, kur pašlaik vērojami vislielākie satiksmes apgrūtinājumi. Jau šoruden satiksmes plūsmu novirzīs pa Krustpils un Katlakalna ielu virzienā uz Andreja Saharova ielu. Bet Lubānas ielā pēc remontdarbiem liegs kreiso pagriezienu uz A. Saharova ielu. Rīgas domes Satiksmes departaments kopā ar Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāju Vadimu Baraņņiku ceturtdien iepazinās ar līdz šim veiktajiem būvdarbiem Krustpils ielā, kur izbūvētas apakšzemes komunikācijas, lietusūdens kanalizācija, kā arī uzsākta sagatavošanās asfaltbetona ieklāšanai otrajai paralēlajai brauktuves daļai.