Izsludina konkursu par finansiālu atbalstu Rīgai nozīmīgu sporta pasākumu rīkošanai

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (RD IKSD) izsludina konkursu par finansiālu atbalstu pilsētai nozīmīgu sporta projektu un sporta sacensību organizēšanai šā gada otrajā pusgadā.

Konkursā var piedalīties Sporta likumā minētās sporta organizācijas, kas savu darbību veic Rīgā.

Konkurss tiek organizēs, lai finansiāli atbalstītu organizāciju īstenotās sporta aktivitātes un sacensības Rīgā, tādējādi sekmējot sporta attīstību un veicinot galvaspilsētas labāko sportistu izaugsmi, kā arī iedzīvotāju iesaistīšanos fiziskās aktivitātēs un lietderīgā brīvā laika pavadīšanā.

Finansējumu piešķirs sporta aktivitātēm un sacensībām, tajā skaitā, starptautiska un vietēja līmeņa sacensību, tautas sporta pasākumu organizēšanai, fizisko aktivitāšu īstenošanai bērniem un jauniešiem, kā arī cilvēkiem ar speciālām vajadzībām. Vienām sporta sacensībām vai pasākumam var tikt piešķirts finansējums ne vairāk kā 20 000 latu apmērā.

Šogad jau notiks viens konkurss par pirmajā pusgadā notiekošo pasākumu atbalstīšanu. Konkursa rezultātā pašvaldība finansiāli atbalstīja vairāk nekā 25 sporta pasākumus.

Konkursa dalībniekiem pieteikumi jāiesniedz līdz 21. maijam plkst. 17.00 RD IKSD Klientu apkalpošanas centrā (Kr. Valdemāra ielā 5). Konkursa nolikums, pieteikuma veidlapa un saistītie dokumenti pieejami interneta vietnēs: www.sports.riga.lv un www.iksd.riga.lv

Latvijā

Latvijas degvielas mazumtirdzniecībā konkurence ir piesātināta - degvielas uzpildes staciju skaits pret automašīnu skaitu ir viens no augstākajiem Eiropā, intervijā aģentūrai LETA atzina degvielas tirgotāja AS "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība. Viņš norāda, ka degvielas tirgotāju nozare ir kapitāla ieguldījuma ziņā ļoti intensīva, bet pēdējo gadu tendence ir tāda, ka ne visi mazie spēlētāji spēj turpināt kapitālieguldījumus un uzturēt kvalitāti, tāpēc mazo spēlētāju tirgus daļa samazinās. Pēc viņa teiktā, Latvijas degvielas tirgū šobrīd situācija ir stagnējoša un kopējās degvielas patēriņš Latvijā joprojām nav sasniedzis līmeni, kāds bija pirms pandēmijas.

Svarīgākais