Šodien sociālās platformas foursquare veidotāji nosauca Rīgu par vienu no 5 Eiropas pilsētām, kas saņems unikālo virtuālo piespraudi. Kā savā blogā paziņoja foursquare – pilsētu konkursā “4sqCities” piedalījušās aktīvu lietotāju kopienas no vairāk nekā 50 valstīm.
Vairāku nedēļu garumā, kopīgiem aktīvo foursquare lietotāju, sociālo platformu
viedokļu līderu un blogeru spēkiem, ar mediju un tūrisma ekspertu atbalstu Rīga ir
pierādījusi savu savdabību un pievilcību kā ceļojuma galamērķis arī foursquare
lietotājiem. Kā norāda foursquare – tieši Eiropā bija visspraigākā sacensība, tādēļ
Latvijas sociālo platformu aktīvistu sniegums vērtējams kā sevišķi sekmīgs.
Līdztekus Rīgai, foursquare atzinību guvušas Boloņa (Bologna), Itālijā, Ģente (Ghent),
Beļģijā, Gimāresa (Guimarães), Portugālē un Vīne (Vienna), Austrijā. Virtuālās
piespraudes konkursu ieguvušajām pilsētām tiks izstrādātas un to publiskošanu
foursquare plāno maija mēneša laikā.
Foursquare ir pasaulē un Latvijā aktīvi augoša sociālā platforma, kas pārstāv tā
saukto „uz lietotāja atrašanās vietu balstīto” (location based) sociālo saziņas kanālu
atzaru un, līdzīgi kā draugiem, facebook un twitter ļauj sazināties ar draugiem un
paziņām. Pašlaik foursquare apvieno vairāk nekā 15 miljonus aktīvu lietotāju, vairāk
nekā 750 tūkstošus reģistrētu uzņēmējdarbības un viesmīlības uzņēmumus un to
filiāles.
Foursquare vispilnvērtīgāk izmantojams mobilajos tālruņos, kur iepriekš jāinstalē
bezmaksas aplikācija (pieejama visu populārāko viedtelefonu modeļiem). Foursquare
ļauj ne tikai sazināties, bet piedāvā līdztekus šai jau ierastajai lakoniskajai
komunikācijai arī virkni spēles elementu, tai skaitā virtuālās piespraudes, kuras
platformas lietotāji saņem izpildot konkrētus nosacījumus, veicot secīgu atzīmēšanos
konkrētas kategorijas (ēdināšanas, izklaides vai kultūras objektos) vai vietas
(konkrētas valsts, pilsētas) ietvaros.
Latvijā, pēc aptuvenām aplēsēm ir ap 10 tūkstoši sociālās platformas Foursquare
lietotāju.