Vides reklāmas kompānijas "Pilsētas līnijas" un "JCDecaux" kopā ar Rīgas domi (RD) pirmdien, 12.decembrī, sāks kampaņu, kuras laikā paredzēts cīnīties pret vandalisku grafiti izplatību, informē vides reklāmas kompānijas "Pilsētas līnijas" direktore Ilma Kauliņa.
"Nepiedienīgi vai bezjēdzīgi uzraksti un grafiti rada pilsētvidei lielus zaudējumus. 2010. un 2011. gada pirmajā pusgadā, atjaunojot vandaļu bojājumus, zaudējumi bija aptuveni pusmiljona latu apmērā," sacīja Kauliņa.
Svētdien notiks informatīvs pasākums, kura laikā tiks sniegta informācija par vandalisma radītajiem zaudējumiem Rīgas pilsētas pašvaldībai un privātajiem uzņēmumiem, kā arī tiks stāstīts par kampaņas laikā paredzētajām akcijām un to, kā Rīgu iecerēts sakopt 2014.gadam, kad tā kļūs par Eiropas kultūras galvaspilsētu.
Plānots, ka pasākumā piedalīsies Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs, "JCDecaux" direktore Jeļena Brokāne un uzņēmuma tehniskais un attīstības direktors Mareks Račko, "Pilsētas līnijas" direktore Ilma Kauliņa, kā arī Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmuma "Rīgas satiksme" (RS) klientu apkalpošanas un komunikāciju daļas vadītājs Viktors Zaķis un vairāki ielu mākslinieki.
Kampaņu atbalsta radošā apvienība "Moodwork", preses un citu preču tirgotājs "Narvesen", RS, kā arī Rīgas brīvostas pārvalde.