Klientu ērtībām šodien, 19.septembrī atvērts un darbu sācis jauns Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centrs, kas atrodas Rīgā, Spīķeru ielā 1.
Lēmums par vēl viena klientu apkalpošanas centra atvēršanu Spīķeros tika pieņemts, jo nemitīgi paplašinās e talona lietošanas iespējas. Tāpat septembrī un oktobrī ir liels klientu pieplūdums, un līdzšinējie klientu apkalpošanas centri ir ļoti noslogoti.
Jaunā klientu apkalpošanas centra atrašanās vieta izvēlēta netālu no noslogotākajām sabiedriskā transporta pieturvietām, kur ir liela pasažieru plūsma. Tāpat līdzās atrodas centrālā dzelzceļa stacija, kurā ikdienas ir liels iedzīvotāju skaits, kas izmanto pārsēšanās iespējas Rīgas satiksmes apkalpotajos sabiedriskā transporta maršrutos. Līdz šim Rīgas centrā bija tikai viens klientu apkalpošanas centrs Autoostā, kurā tiek apkalpoti vidēji 50% no visiem klientiem, kuriem ir nepieciešams risināt jautājumus, kas saistīti ar e talonu.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā, tāpat kā visos pārējos, būs iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e talonu, noformēt un pagarināt atlaides saņēmēja statusu, kā arī risināt dažādus ar e talonu saistītus jautājumus.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas: Prāgas ielā 1, Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b. Atgādinām, ka Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centru darbalaiks ir: darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00.
Kā liecina 2011.gada maijā veiktais SKDS pētījums par klientu apmierinātību ar klientu apkalpošanas centros sniegtajiem pakalpojumiem, 89% no aptaujātajiem, kuri bija šos centrus apmeklējuši, atbildēja, ka kopumā ir apmierināti ar apkalpošanas kvalitāti, tajā skaitā 49% atbildēja, ka ir pilnībā apmierināti ar centru darbu.