Rīgas spēles uzvarētājs lidos gaisa balonā

Rīgas svētku krāšņākie pasākumi vēl tikai gaidāmi, tomēr ikgadējo pilsētas svinību ieskandināšana jau sākusies. Azartiskie un zinātkārie rīdzinieki var piedalīties lielajā spēlē Atraktīvā Rīga, kas noslēgsies 20. augustā. To var spēlēt gan lieli un mazi, gan piedalīties kopā ar ģimeni, gan izmēģināt spēkus vienatnē.

Spēles dalībnieki savas zināšanas par Rīgu var demonstrēt, gan atrodot kartē norādītos objektus, gan atbildot uz jautājumiem. Lielās balvas ieguvējs dosies lidojumā ar gaisa balonu un pēc visām tradīcijām iegūs grāfa vai grāfienes titulu.

Spēle Atraktīvā Rīga notiek divās kārtās, kā arī ir iespējams piedalīties miniviktorīnās. Pirmajā kārtā dalībniekiem vajag sameklēt un apmeklēt 10 Rīgas centrālās daļas un Vecrīgas ielas, kurās svētku laikā norisināsies dažādas aktivitātes: Alberta ielu, Kalēju ielu, Jāņa ielu, Vāgnera ielu, Aldara ielu, Šķūņu ielu, Aspazijas bulvāri, Tallinas ielu un AB dambi. Viņiem vajag atrast kartē norādītos objektus un atbildēt uz jautājumu par konkrēto objektu. Savukārt otrajā kārtā dalībnieki varēs izvēlēties, ko darīt – vai nu, sākot ar 17. augustu, izstaigāt dabas zinību ceļu Latvijas Dabas muzejā, apskatot ekspozīciju par nakteņu dzimtu un risinot krustvārdu mīklu, vai arī piedalīties Garšu meistaru ielā 20. augustā (visas dienas garumā) Torņu ielā pie Jēkaba kazarmām.

Katru darbdienu pulksten 16.10 Latvijas Radio 2 (LR2) programmā Ceļojums notiek miniviktorīnas, kurās var piedalīties, nosūtot atbildi uz epastu: rigasspele@lr2.lv. Jautāts tiks saistībā ar jau minētajām galvaspilsētas ielām. Katru dienu pirmais pareizās atbildes iesūtītājs saņem balvu no Rīgas spēles rīkotājiem. Spēles superfināls viktorīnas veidā noritēs LR2 tiešraidē 20. augustā pulksten 19 un jau pēc stundas būs zināms lielās balvas ieguvējs. Viņu lidojumā ar gaisa balonu izvizinās pilots Gunārs Dukšte.

Latvijā

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pagājušajā gadā reģistrēja kārtējo meitasuzņēmumu – šoreiz Ungārijā. Tagad uzņēmums strauji paplašina savu klientu loku Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā, Ungārijā, Vācijā, Rumānijā, Bulgārijā, Azerbaidžānā, Gruzijā un pat Āfrikā.

Svarīgākais