VIDEO. Nepatīkams incidents sabiedriskajā autobusā - agresīvs pasažieris traucē šoferi, komentē arī “Rīgas satiksme”

© Dmitrijs Suļžics f64

Kādai “Rīgas satiksmes” pasažierei ir izdevies nofilmēt agresīva vīrieša uzvedību vienā no autobusiem, kas izraisījis sašutuma vētru internetā. Cilvēki metas aizstāvēt šoferi un izsaka viņam pateicību par noturību.

Kristīne Strale savu ierakstu iesāk ar pateicības vārdiem par šofera profesionalitāti. “Noturēja līdz pieturai, atbildēja tikai valsts valodā. Jāpiebilst, ka nepaspēju nofilmēt sākumu, kurā bija daudzreiz lielāks rupjību un agresijas līmenis no pasažiera,” piebilst Kristīne.

Kāds agresīvi noskaņots jauns cilvēks rupji pieprasīja, lai viņu izlaiž no autobusa pirms pieturas, taču autobusa vadītājs neapjuka, atbildēja uz krieviski runājošā cilvēka uzbrukumiem tikai latviski, turklāt mierīgā tonī un nepakļaujoties provokācijām, izlaida viņu tikai nākamajā pieturā.

Zemāk video.

Arī “Rīgas satiksme” ir komentējusi šo situāciju: “Diemžēl gan mūsu šoferīšiem, gan kontrolieriem nākas saskarties ar atsevišķu pasažieru agresiju, kaut viņi dara savu darbu. Tāpēc aicinām vairot labo un vienkārši pateikt cilvēcīgu paldies. Jo, ja nebūs vadītāju, sabiedriskais transports vienkārši nekursēs.”

Komentētāji ir atbalstoši un iesaka šādās situācijā saukt policiju, jo šoferiem nav jāriskē agresīvu cilvēku dēļ.

Kāds Andrejs Bondarkovs atbild "Rīgas satiksmei": “Man liekas, ka uz šo pasažieru ar agresiju varat mierīgi zvanīt uz policiju un izdarīt kaut kādu procedūru pret viņu, vai ne? Bet šoferis malacis, visu laiku runāja tikai valsts valodā.”

Ierakstu komentējis ir arī kāds bijušais “Rīgas satiksmes” darbinieks Jānis Jakovļevs, pēc kā var secināt, ka ne visiem ir pa spēkam regulāri izturēt šādu attieksmi, kas ir cilvēcīgi saprotami: “Šis bija viens no iemesliem kāpēc izvēlējos aiziet prom! Drusku skumji, ka rupjas, nepamatotas, apmelojošas sūdzības, kur nekas tāds nav redzams, netiek nodotas automātiski Valsts policijai! Žēl gan! Sabiedrību izmācītu uzreiz! Otrreiz izdomātu, kādus vārdus izmantot!”

Liene Kalna: “Žēl šoferīšu. Cilvēki ir nežēlīgi un nelaimīgi, tāpēc savas negācijas izgāž pār citiem - šoferīšiem, pārdevējām u.c. Nav tādiem nekādu attaisnojumu.”