TV24 raidījumā “Naudas cena” tūrisma eksperts, travelnews.lv vadītājs Aivars Mackevičs pauda viedokli, ka Rīgai šobrīd trūkst prāmja līnijas.
“Rīgai šobrīd trūkst prāmja līnijas, Rīga ir vienīgā no Baltijas jūras galvaspilsētām, vienīgā osta, kurā nav prāmja. Un tas nav smieklīgi,” norāda Mackevičs.
“Ja atceramies, 2019.gadā “Tallink” līnijā Rīga-Stokholma pārvadāja gandrīz 800 000 pasažieru! Un tie nebija tikai tūristi.”
Prāmja līnijas noderīgumu, ko nesaprot politiķi, apliecina fakts, ka prāmja pakalpojumus izmantoja ne tikai tūristi, bet arī Stokholmas uzņēmēji, piemēram, viesnīcu īpašnieki, kuri bija izrēķinājuši, ka vest ar prāmi mazgāt veļu, kas savākta no viesnīcām un mazgāt to Rīgā ir ekonomiski izdevīgāk nekā Zviedrijā.
Arī bukletu, katalogu izgatavošana Rīgā bijusi lētāka un prāmja līnija lieti noderēja to pārvadāšanā. “Mazajam biznesam prāmju līnija bija ļoti izdevīga, noderīga,” viņš piebilst.
Savukārt tiem, kuriem patika ceļot ar auto, prāmis bijis ļoti ērts transporta līdzeklis, lai nokļūtu Rīgā.