"Lielākā problēma šobrīd ir mūsu nosaukums – "Rīgas namu pārvaldnieks", kurā ir iekodētas vairākas problēmas jau saknē. Mēs esam piesieti Rīgai. Salaspilī sastapāmies ar pretestību, ka – nē, nē, jūs taču no Rīgas, ko jūs te darīsiet," Latvijas radio korespondentam Andrejevam sacīja "Rīgas namu pārvaldnieka" (RNP) valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš.
Tāpēc pašvaldības RNP sācis izstrādāt jaunu zīmola identitāti. Jau ir izsludināts konkurss, saņemti piedāvājumi un sākta to izvērtēšana. Domājot par jauno zīmolu, RNP prioritāte būs saglabāt atpazīstamību, taču vienlaikus veidot to tādu, lai veicinātu uzņēmuma vērtības paaugstināšanu, skaidroja Ozoliņš.
Portāls NRA jau rakstīja, ka Rīgas deputāti bremzē zīmola maiņu RNP. Vairāk šeit