Šodien Rīgā, Vērmanes dārzā, tika atklāts SIA "Orkla Latvija" zīmola "Laima" labdarības namiņš, informē uzņēmuma pārstāvji.
"Orkla Latvija" pārstāvji norāda, ka šogad no 22.novembra līdz 18.decembrim plānots piepildīt sapņus 1250 bērniem, kuri ziemassvētku kartiņās attēlojuši savas vēlmes uz svētkiem.
"Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons norāda, ka šī gada iniciatīvas mērķis ir stiprināt sabiedrības līdzdalību ziedošanā, kā arī sniegt iespēju ikvienam Latvijas iedzīvotājam kļūt par Ziemassvētku brīnuma radītājiem bērniem un viņu ģimenēm.
"Orkla Latvija" koncerna apgrozījums 2023.gadā bija 114,081 miljons eiro, kas ir par 3,8% vairāk nekā 2022.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 47,2% un bija 3,034 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".