Līdzās jaunajam 7. maršruta tramvaju līnijas posmam būvēs veloceliņu

© Ilze Zvēra / F64

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien atbalstīja līguma slēgšanu ar SIA "Rīgas satiksme" par veloceliņa izbūvi vienlaikus ar 7.maršruta tramvaju līnijas pagarināšanu.

Līdz ar to plānota Rīgas pašvaldības dalība projektā, paredzot finansējumu veloceliņa izbūvei. Kopējās projekta izmaksas, kuras finansēs Rīgas pašvaldība, ir līdz 1 168 378 eiro.

Gala lēmums par dalību projektā jāpieņem Rīgas domes sēdē.

LETA jau ziņoja, ka Rīgā līdz 2026.gadam plānots pagarināt 7.tramvaja maršrutu. Pašlaik tramvajs kursē no Ausekļa ielas uz Ķengaragu ar galapunktu pie tirdzniecības centra "Dole". Sliežu ceļu plānots pagarināt vairāk nekā divus kilometrus līdz Višķu un Latgales ielas krustojumam, kur plānots veidot multimodālu mobilitātes punktu.

Līdz šai vietai tiks pagarināti arī trolejbusu kontakttīkli no Višķu ielas galapunkta. Arī reģionālajiem sabiedriskā transporta uzņēmumiem būs iespēja šajā vietā izlaist pasažierus, nebraucot līdz Rīgas centram.

Arī veloceliņu plānots būvēt līdz minētajai vietai, savienojot to ar pašlaik jau esošo Ķengaraga promenādes veloceļu.

Projektu plānots realizēt līdz 2026.gada vasarai, un tā īstenošanai iecerēts izmantot Atveseļošanās un noturības mehānisma finansējumu.

Tiek lēsts, ka tramvaja līnijas pagarināšana varētu izmaksāt aptuveni 28 miljonus eiro.

Latvijā

Vai latvietim jākļūst turīgam; kāpēc Polijā ir modernas automaģistrāles, ātri moderni vilcieni, bet pie mums nekā no tā nav; vai ir labi latviešus salīdzināt ar igauņiem un lietuviešiem; vai patiesi mēs pārāk daudz čīkstam; cik ticami, ka Putins ar Trampu pārdalīs Eiropu, vai turpmāk pār pasauli valdīs Masks ar Tīlu – intervijas turpinājums ar kādreizējo mākslas kritiķi un žurnālistu, tagad vienkārši procesu vērotāju Pēteri Bankovski. 

Svarīgākais