Zemitānu tilts Rīgā: neiet un nebraukt

© f64

Uz Zemitānu tilta gājējiem atvēlēto daļu vietām norobežo metāla barjeras. Kaut arī uz gājēju celiņa var saskatīt veloceliņa atliekas ar attiecīgu piktogrammu, nekāda velobraukšana tur nevar notikt.

Izrādās, ietve izveidota tik šaura, ka pat ar bērnu ratiņiem vietumis nebija iespējams izspraukties. Toties veloceliņu savulaik iezīmēja, pat nepārbaudot, cik ērti braucējiem tur pārvietoties. «No gājējiem saņēmām sūdzības,» saka SIA Rīgas tilti vadītājs Albīns Jasaitis. Tāpēc pieņemts lēmums ietvi nožogot. «Jā, ietve būs norobežota, jo šajā situācijā, ar šādu tilta konstrukciju neko izlabot nevar. Ja būs paredzēta tilta rekonstrukcija, tad varētu paplašināt trotuāru,» viņš atzīst. A. Jasaitis pasmejas par ierosinājumu šaurākajās vietās tomēr atļaut iziet gājējiem. Ja to ļaušot gājējiem, tad spraukšoties arī ar ratiņiem un velosipēdiem un neapmierinātie būšot tik un tā.

Latvijā

Satiksmes ministrija (SM) ir slēpusi Ministru kabinetam patieso "Rail Baltica" projekta izmaksu pieaugumu, to pārrēķinot 2016.gada cenās, lai sadārdzinājums neizskatītos tik liels, teikts dzelzceļa projekta "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijas gala ziņojumā, kura vienlaikus aicina izveidot Saeimas apakškomisiju, kas uzraudzīs projekta ieviešanu.

Svarīgākais