Tie, kas ikdienā pārvietojas pa Vienības gatvi Pārdaugavā, kas sākta būvēt jau 1830. gadā kā trase starp Jelgavas un Rīgas ceļiem, nebūt nav sajūsmā par mūsdienu bedraino bruģi. Turklāt tur jau ilgstoši kaut ko rokot, un tā nav tikai dienas, nedēļas vai mēneša sāpe. “360TV ZIŅneši” devās lūkoties, kas īsti Vienības gatvē notiek.
Pārdaugavā notiek kārtējie remontdarbi un jau kārtējo reizi rok, rok un vēlreiz rok. Nemieru ar Vienības gatvē notiekošo pauž arī sociālo tīklu lietotāji: “Jau pat nezinu - raudāt vai smieties. Tā pati Vienības gatve, tas pats krustojums ar Torņakalna ielu, tas pats vēsturiskais bruģis. Pēdējo mēnešu laikā ceturto reizi plēš nost. Katru reizi, kad uzliek atpakaļ, tas nodevīgi ieplok, veidojot bļodveida pārbrauktuvi. Un nu jau atkal!”
Vietējais iedzīvotājs, Torņakalna attīstības biedrības vadītājs un arī Rīgas domes deputāts Valdis Gavars arī ir neizpratnē, redzot Vienības gatvē notiekošo. Galvenās bažas esot par veikto darbu kvalitāti: “Tas izpildījums diemžēl klibo. Autovadītāji ir spiesti braukt kā pa kurmju rakumiem, lai arī it kā nule pabeigts jauns bruģējums. Ar lielo ceļa rulli līdzina, es eju klāt un jautāju - ko līdzināt? Saka, a lielās mašīnas izbraukājušas, kaut gan smagajām mašīnām aizliegts braukt pa šejieni. Tas nozīmē, ka nekvalitatīvi uzlikts?”
Aptuveni kilometru garā Vienības gatves posmā pašlaik notiek kanalizācijas tīkla pārbūves darbi, skaidro Rīgas domē. ZIŅneši lūdza interviju darbu izpildītājam, kas veic darbus, taču to tā arī nesagaidīja. Līgumu par šiem darbiem ar uzņēmumu, kas uzvarējis iepirkuma konkursā, noslēdzis “Rīgas ūdens”. Tam arī jāuzrauga, kā tiek izpildīts pasūtījums. Deputāti to kontrolēt nevarot.
Iemesls, kāpēc atkal tiek pārrakts vēsturiskais Vienības gatves bruģis, ir saistīts ar kanalizāciju. Iepriekš kanalizācijas vads esot bijis koku alejas tuvumā, taču tie izrādījušies traucējoši. Tāpēc esot nolemts kanalizācijas caurules pārcelt uz brauktuves daļu, turklāt darbi tikai tagad uzņemot apgriezienus.