Šoferi neapmierināti ar jauno ceļa zīmju izvietojumu Rīgā

© pexels.com

Vai aizliegums iebraukt Rīgas centrā ar smago automašīnu nozīmēs tīrāku gaisu un mazāk sastrēgumu? Tā varētu cerēt, jo nu jau kādu laiku tranzīta kravu auto gar krastmalu un centrā vairs nebrauc. No šīs nedēļas aizliegts braukt arī cauri Torņakalnam. Vai smagie šos aizliegumus jau zina un nepārkāpj un kā to kontrolē – skaidroja “360TV ZIŅneši”.

Ziņnešu sastaptie kravas auto šoferi nemaz nav priecīgi par pilsētas centieniem mazināt sastrēgumus, izplūdes gāzes un troksni. It sevišķi, ja īss pārbrauciens laikā, kad to aizliedz ceļa zīme, beidzas ar naudas sodu. Turklāt vēl pienākas viens soda punkts.

Aleksandrs, kravas auto vadītājs, atklāj: “Mani tas ļoti apgrūtina. Lūk, jāiebrauc tajos vārtos, bet ir zīme. Man simt metrus jāpārkāpj zīme. Ja vēl varētu nedaudz agrāk, bet man uz tilta bija sastrēgums. Ko man tagad darīt? Mani taču gaida uz iekraušanu!”

Zīmes “nepamana” vai negrib pamanīt arī šoferi no ārzemēm. Ziņneši kopā ar likumsargiem sastop arī kādu šoferi no Polijas, kurš klaji neievēro zīmes. “Jums bija jābrauc apkārt šai zīmei vai arī jāgaida, kad būs septiņi vakarā. Jūs tagad esat iebraukuši šajā teritorijā aizlieguma laikā. Saprotat? Tagad mēs uz vietas sāksim administratīvo procesu un uzliksim naudas sodu - trīsdesmit eiro.”

Likuma sargs neslēpj, ka situāciju šobrīd nevar pat salīdzināt ar to, kā bijis pirms dažām nedēļām, kad šajā posmā uzstādītas jaunās ceļa zīmes - tad tās nav ievērojis gandrīz neviens. Vairāk skaties video!

Vairāk par aizliegumiem pārvietoties ar kravas transportu Pārdaugavā lasiet šeit.

Latvijā

Jebkura Krievijas agresija pret NATO dalībvalsti tai izmaksās ļoti dārgi, Latvijas Ārpolitikas institūta (LĀI) rīkotajā diskusijā "Veidojot aizsardzības un drošības nākotni" uzsvēra Ārlietu ministrijas valsts sekretārs Andžejs Viļumsons.