Pabeidzot būvdarbus Daugavas stadionam pieguļošajā teritorijā, uzlabota satiksmes organizācija, aģentūru LETA informēja Rīgas pašvaldības Ārējas komunikācijas nodaļas projektu koordinatore Lelde Rudzika.
Projekta īstenošanas laikā pārbūvēti trīs krustojumi, uzlabojot gājēju drošību un krustojumu caurlaides spēju. Savukārt Jāņa Asara ielas posmā no Lienes ielas līdz Augšielai ierīkotas velojoslas.
Projekta gaitā pārbūvēts Avotu, Lienes, Jāņa Asara un Augusta Deglava ielas krustojums, A. Deglava, Valmieras un Tallinas ielas krustojums, kā arī A. Deglava un Pērnavas ielas krustojums. Tāpat likvidēts Valmieras ielas pieslēgums krustojumam posmā no A. Deglava līdz Pērnavas ielai.
Sabiedriskā transporta un privāto auto kustība šajā teritorijā tagad būšot raitāka, ir ierīkotas velojoslas, kas padarīs ērtāku un drošāku pārvietošanos velobraucējiem, jaunievedums ir viedās luksoforu tehnoloģijas.
Projekta gaitā, ņemot vērā Grīziņkalna apkaimes biedrības ierosinājumus, Jāņa Asara ielā ierīkotas velojoslas abās brauktuves pusēs posmā no Lienes ielas līdz Augšielai. Jaunās velojoslas veido savienojumu starp Avotu ielu, Grīziņkalna parku, Deglava tiltu, kā arī nodrošina velobraucējiem drošu savienojumu ar Daugavas stadionu.
Pērnavas un J. Asara ielas krustojumā, kā arī Tallinas un J. Asara ielas krustojumā veikta daļēja luksoforu rekonstrukcija, kuras laikā luksofori nomainīti uz mūsdienīgu, energoefektīvu un Eiropas standartiem atbilstošu satiksmes aprīkojumu.
Savukārt Avotu, Lienes, J. Asara un A. Deglava ielas krustojumā veikta pilna rekonstrukcija un luksoforu objektu izbūve, izmantojot viedās satiksmes organizācijas tehnoloģijas, kas uzlabošot satiksmes drošību krustojumā un nodrošināšot pēc iespējas īsāku gaidīšanas laiku.
Būvprojektā izbūvēti luksofora kabeļi, kā arī pārbūvēti elektroapgādes un apgaismojuma kabeļi. Tāpat izbūvētas divas jaunas uztvērējakas, lai uzlabotu ūdens atvadi krustojuma zonā.
Būvdarbus veica SIA "CBF "Ļ-KO"".