"Rīgas namu pārvaldnieka" (RNP) klienti individuāli tiks informēti par konkrētu apkures pieslēgšanas dienu, informē uzņēmums.
Šogad esot mainīta līdzšinējā kārtība, paredzot informēt klientus par apkures pieslēgšanas brīdi, nevis vispārīgi par nedēļu, kurā tiek pieslēgta apkure.
RNP klientiem par plānoto apkures pieslēgšanas datumu informāciju sniegs izmantojot pašapkalpošanās vietni "e-parvaldnieks.lv" un RNP mobilo aplikāciju.
Turpinot veidot iespējami plašu pieejamo informāciju par īpašumu, RNP attīsta jaunus e-rīkus, kas dod iespēju ērtāk sekot līdzi aktualitātēm, kas saistītas ar īpašuma pārvaldīšanu. Līdz ar jaunās funkcionalitātes ieviešanu, klientiem būs iespēja redzēt provizorisko apkures pieslēgšanas termiņu, apkures pieslēgšanas statusu, klienti redzēs informāciju, ja pieslēgšanas gaitā jāveic neplānoti darbi.
Klientiem būs iespēja reģistrēt pieteikumus, kas saistīti ar apkures pieslēgšanu tieši vortālā www.e-parvaldnieks.lv, aplikācijā vai ar virtuālā asistenta "Juris" starpniecību. Tāpat klienti redzēs visus savus reģistrētos pieteikumus, kā arī varēs sekot līdzi to izpildes statusam, par ko saņems papildus paziņojumus. Jaunās funkcijas aplikācijā un pašapkalpošanās vortālā būs pieejamas līdz ko tiks uzsākta jaunā apkures sezona.