Uz viena no noslogotākajiem Rīgas apvedceļa krustojumiem slēgs kreisos pagriezienus

Attēlam ir ilustratīva nozīme. © f64.lv, Mārtiņš Zilgalvis

Līdz ar jauna divlīmeņu šķērsojuma izbūvi, lai uzlabotu satiksmes drošību uz viena no noslogotākajiem valsts autoceļiem, no šā gada 29. septembra tiks slēgti kreisie pagriezieni Rīgas apvedceļa (Salaspils-Babīte) (A5) krustojumā ar vietējo autoceļu Ķekava–Plakanciems (V6), informē VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Lai no Jūrmalas puses nokļūtu Ķekavā pa vietējo autoceļu V6, turpmāk apgriešanās manevrs būs jāveic autoceļa A5 un Bauskas šosejas (A7) aplī. Savukārt doties Salaspils virzienā no Ķekavas pa vietējo autoceļu V6 būs iespējams pa jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļa pārvadu, kur ir izbūvēts divlīmeņu krustojums un ir iespējams veikt drošu apgriešanās manevru (skat. kartē).

Kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši bīstami tie ir uz tik noslogota valsts galvenā autoceļa kā Rīgas apvedceļš. Satiksmes intensitāte Rīgas apvedceļa (A5) posmā starp Jelgavas šoseju (A8) un Liepājas šoseju (A9) ir vairāk nekā 14 000 transporta vienību diennaktī, no kurām 20% ir kravas transports. Apvedceļa posmā starp Jelgavas un Liepājas šosejām pēdējo sešu gadu laikā notikuši vairāk nekā 65 ceļu satiksmes negadījumi (CSNg), kuros cietuši vai ievainoti vairāk nekā 70 cilvēki, bet bojā gājuši trīs.

Lai uzlabotu satiksmes drošību, šā gada jūnijā jau tika likvidēti 32 kreisie pagriezieni no un uz apvedceļu A5, vairāk informācijas šeit.

VSIA "Latvijas valsts ceļi"

Latvijā

Valsts drošības dienests (VDD) 29. novembrī rosinājis prokuratūru sākt kriminālvajāšanu pret Igaunijas un Krievijas dubultpilsoni par palīdzību Krievijas specdienestam pret Latviju vērstā darbībā, tā uzdevumā veicot Latvijai svarīgas piemiņas vietas apgānīšanu.