"Lidl" Rīgā atklāj savu 25. veikalu [papildināts]

© f64.lv, Dmitrijs Suļžics

Šodien Rīgas klusajā centrā "Lidl" atklāja savu 25. veikalu, bet "Burger King" - sesto ātrās ēdināšanas filiāli Latvijā, informē kompāniju pārstāvji.

Šodien Rīgas klusajā centrā "Lidl" atklās savu 25. veikalu, bet "Burger King" - sesto ātrās ēdināšanas filiāli Latvijā, informē kompāniju pārstāvji.

Abu uzņēmumu jaunās tirdzniecības vietas atradīsies blakus Sporta ielā. To atklāšana paredzēta plkst. 7.30.

"Lidl Latvija" jaunajā veikalā Sporta ielā investēti vairāk nekā 14 miljoni eiro.

Investīcijas veiktas Sporta ielas "Lidl" metropoles koncepta veikala un blakus esošā ātrās ēdināšanas restorāna kompleksa celtniecībā, teritorijas infrastruktūras labiekārtošanā, modernizācijā un apzaļumošanā.

Par uzņēmuma līdzekļiem Sporta ielā modernizēts krustojums un uzstādīti jauni luksofori, uzlabots ielu apgaismojums. Kopumā iestādīti gandrīz 460 koku lielstādu un dažādu košumkrūmu.

Veikala ēkas platība ir aptuveni 4543 kvadrātmetri, bet tirdzniecības zāles platība ir aptuveni 1457 kvadrātmetri. Tāpat pie tirdzniecības vietas izbūvētas 150 autostāvvietas, uzstādīti 88 statīvi velosipēdu novietošanai.

Jau ziņots, ka "Lidl Latvija" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.marta līdz 2022.gada 28.februārim, sasniedza 101,423 miljonus eiro, kamēr kompānijas zaudējumi palielinājās par 3,4% - līdz 53,365 miljoniem eiro.

"Lidl Latvija" reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 365,5 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Vācijas "C E - Beteiligungs-GmbH".

Tāpat ziņots, ka 2019.gada rudenī "Tallink Grupp" ieguva franšīzes tiesības Baltijas valstīs globālajai ātrās ēdināšanas ķēdei "Burger King".

Igaunijas prāmju operators "Tallink Grupp" pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, strādājis ar 13,9 miljonu eiro peļņu pretstatā 56,6 miljonu eiro zaudējumiem 2021.gadā.

Tostarp prāmju kursēšanas, kas ir uzņēmuma pamatdarbība, apgrozījums pērn sasniedza 629 miljonus eiro, kamēr 2021.gadā apgrozījums šajā segmentā bija 236,4 miljoni eiro. Savukārt citu segmentu, kas ietver kuģu čartera pakalpojumus, izmitināšanas, restorānu "Burger King" un dažās mazumtirdzniecības aktivitātes, apgrozījums sasniedza 147,4 miljonus eiro, kas ir par 62,2 miljoniem eiro vairāk nekā 2021.gadā.

"Tallink Grupp" veic pārvadājumus ar prāmjiem Baltijas jūrā, izmantojot zīmolus "Tallink" un "Silja Line". Uzņēmuma akcijas kotē Tallinas fondu biržas oficiālajā sarakstā. Lielākais akcionārs ir Igaunijas investīciju kompānija "Infortar", kam pieder 40% "Tallink Grupp" akciju.

Latvijā

Pēc Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta vēlēšanās un pirmajām ziņām par tehnoloģiju gigantu dibinātāja Īlona Maska izredzēm nokļūt ASV prezidenta administrācijas vadībā lietotāji masveidā sāka pamest Maskam piederošo “X” platformu. Jaunā platforma “Bluesky”, kas ir ļoti līdzīga kādreizējam “Twitter”, tagad piesaista miljoniem jaunu lietotāju. “Neatkarīgās” žurnālistu raksti un portāla NRA ziņas tagad ir lasāmas arī šajā platformā.