"Rīgas satiksme" sola, ka tramvaji brauks klusāk

© Kaspars Krafts/f64

11.novembra krastmalas un 13.janvāra ielas krustojumā, kur pašreiz notiek ielu un tramvaju sliežu ceļu rekonstrukcija, sliežu ceļu ierīkošanā tiek izmantota jauna tehnoloģija, kas būtiski samazinās transporta vibrācijas un trokšņu līmeni.

"Rīgas satiksme" savā "Twitter" kontā ziņo: "Sliežu ceļš top! 11.novembra krastmalas un 13.janvāra ielas krustojumā sliedes izbūvē uz dzelzsbetona plātņu konstrukcijas. Lai mazinātu tramvaja gaitas vibrācijas un trokšņus, sliedes pie plātnēm pielīmē ar speciālu troksni un vibrāciju slāpējošu, un elektroizolējošu materiālu."

Latvijā

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš.