Lidostā "Rīga" uz laiku pārvietota sabiedriskā transporta pieturvieta

© f64.lv, Mārtiņš Zilgalvis

Turpinot "Rail Baltica" būvniecības darbus pie lidostas "Rīga", no šodienas uz aptuveni trim nedēļām pārcelta "Rīgas Satiksmes" 22.autobusa pieturvieta, informē būvdarbu veicēja - pilnsabiedrības "B.S.L. Infra" - pārstāvji.

Pagaidu pieturvieta atrodas aptuveni 50 metru attālumā no līdzšinējās pieturvietas, aiz gājēju pārejas virzienā uz Rīgu. Turpat novietots arī 22.autobusa biļešu tirdzniecības automāts.

Vienlaikus lidostas teritorijā gājēju un autovadītāju ērtībām papildus novietotas jaunās pieturvietas izvietojuma norādes.

Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Dzelzceļa līnija "Rail Baltica" tiks atklāta secīgi pa posmiem laikā no 2026.gada līdz 2030.gadam.

Iepriekš bija plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būtu gatava satiksmei 2026.gad

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.