Rīgas lidosta pie pirms pandēmijas darbības apmēriem atgriežas lēnāk nekā lidostas Kopenhāgenā, Oslo un Stokholmā, intervijā aģentūrai LETA teica aviokompānijas "Norwegian" valdes priekšsēdētājs Geirs Kārlsens.
"Ja mēs salīdzinām apkalpoto pasažieru skaitu Rīgā, piemēram, ar Kopenhāgenu, Oslo vai Stokholmu, man ir jāatzīst, ka Rīga pēc pandēmijas pie kādreizējiem darbības apjomiem atgriežas lēnāk," teica Kārlsens.
Tostarp viņš norādīja, ka 2022.gada pirmajos četros mēnešos lidostā "Rīga" apkalpoti gandrīz 1,2 miljoni pasažieru, savukārt 2019.gadā Rīgas lidostu izmantoja kopumā gandrīz astoņi miljoni pasažieru.
"Tas rāda, ka Rīga nedaudz atpaliek no pirmspandēmijas laika darba apjomiem. Cerēsim, ka vasaras laikā tas mainīsies," teica "Norwegian" vadītājs.
Viņš piebilda, ka arī, skatoties uz pasažieru skaitu "Norwegian" reisos uz Rīgu, tas joprojām ir nedaudz mazāks kā pirms pandēmijas.
Jautāts, vai mazāks pasažieru skaits uz Rīgu varētu būt saistīts tūrisma kompāniju pausto, ka kara dēļ Ukrainā daudzi Baltijas valstis, Poliju uzskata par salīdzinoši bīstamiem galamērķiem, Kārlsens atbildēja noraidoši.
"Mēs redzam lēnāku darbības apjomu atgriešanos Rīgas lidostā. To pašu es varu teikt par Varšavas lidostu. Tomēr, vai iemesls ir saistīts ar karu vai arī iemesli ir citi, piemēram, tās ir pandēmijas laikā ieviesto ierobežojumu sekas, pateikt ir ļoti grūti," sacīja "Norwegian" vadītājs, vienlaikus uzsverot, ka lidsabiedrība neredzēja būtiskas izmaiņas pieprasījumā pēc tam, kad sākās karš.