Piektdien noslēgusies Salu tilta kompleksa 2.kārtas pārbūve, informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvaldē.
Salu tilta 2.kārtas pirmais posms ietvēra divus objektus - Zaķusalas krastmalu un Mūkusalas apli.
Projekta realizācija sākās 2020.gada rudenī, bet tika pabeigta 2021.gada vasarā. Būvdarbu laikā veikta Zaķusalas krastmalas brauktuves un ietves seguma atjaunošana. Tāpat seguma atjaunošana tika veikta uzbrauktuvei no Mūkusalas apļa līdz Kārļa Ulmaņa gatvei un Bauskas ielai (Pārdaugavas virzienā), kā arī abās tuneļa pusēs gājēju pārejas tika aprīkotas ar gājēju luksoforu.
2021.gadā, uzreiz pēc darbu pabeigšanas projekta pirmajā posmā, tika sākts darbs pie Salu tilta 2.kārtas otrā posma. Tajā veikta satiksmes pārvada pār Mazo Krasta ielu Lāčplēša ielā un gājēju tuneļa zem Lāčplēša ielas Maskavas ielā pārbūve, kā arī uzbrauktuves un nobrauktuves izbūve Daugavas krasta promenādes savienošanai ar Salu tilta pār Daugavu ietvēm.
Šajā darbu posmā uzmanība tika pievērsta atbilstošai vides pieejamības veidošanai, ņemot vērā sabiedriskās organizācijas "Apeirons" ieteikumus. Daugavas krasta promenādes savienošanai ar Salu tilta pār Daugavu ietvēm ir izbūvēta jauna, 2,5 metrus plata gājēju - velosipēdistu rampa.
Tāpat, pārbūvējot gājēju tuneli zem Lāčplēša ielas Maskavas ielā, tuneļa pieejas ir būvētas atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām, proti, tuneļa abās pusēs ir izbūvētas uzbrauktuves un nobrauktuves.
Salu tilta 2.kārtas otrā posma izmaksas ir 5 804 766 eiro. Darbus veica piegādātāju apvienība "ACB & Tilts".