Šodien prezentējot jauno Rīgas zīmolu "Live Riga", Rīgas domes vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) norādīja, ka tūrismam turpmāk tiks noteikts augstākās prioritātes statuss, bet nākamgad Rīgas atpazīstamības kampaņās tiks ieguldīti pieci miljoni latu.
Šlesers uzsvēra, ka ir jāmaina attieksme pret tūrisma nozari. Iepriekšējos gados ārvalstīs Rīga tikpat kā netika reklamēta, bet esošajos ekonomiskajos apstākļos tūristiem ir jāpiedāvā prece, kas ir pievilcīga gan cenas, gan kvalitātes ziņā.
Vicemērs sacīja, ka Rīga kopā ar privātiem uzņēmējiem un sadarbības partneriem spēs realizēt dažādus projektus, kas būs pievilcīgi gan tūristiem, gan rīdziniekiem. Šlesers solīja gan izgaismot parkus, gan atrisināt sabiedrisko tualešu trūkumu. Tāpat viņš uzskata, ka rīdziniekiem un viesiem būtu jādod iespēja atrasties uz Rīgas parku zālājiem.
Lielākā daļa no domes finansējuma Rīgas popularizēšanai tiks virzīts tieši jaunā Rīgas zīmola veidošanā. Ar tā koordinēšanu nodarbosies nodibinājums "Rīgas tūrisma attīstības birojs", kurā bez domes apvienojušās arī tūrisma nozares asociācijas un Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic".
Ņemot vērā to, ka nodibinājums vēl nav juridiski reģistrēts, visas izmaksas, kas saistītas ar zīmola sākotnējo izstrādi, uzņēmusies segt "airBaltic". Rīgas vicemērs sacīja, ka šogad dome Rīgas popularizēšanai plāno atvēlēt miljonu latu.