Rīgā būs divas "Akropoles"

© Publicitātes foto

Uzņēmums "Akropolis Group", kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā - "Alfa" un "Akropole", ir nolēmis paplašināt sava zīmola "AKROPOLE" izmantošanu. Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "AKROPOLE Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "AKROPOLE Rīga".

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka "Akropolis Group" uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai AKROPOLE kļūtu par mīlētāko zīmolu un izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus. Turpmākā sinerģija, ko radīs abu tirdzniecības centru kopīga pārvaldība, vienota komunikācija un aktivitātes, nodrošinās klientiem vēl izcilāku iepirkšanās pieredzi," saka "Akropolis Group" izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Līdz ar nosaukuma maiņu "AKROPOLE Alfa" saglabās visu to labo pieredzi, kas ir bijusi tās veiksmīgas darbības pamatā pēdējo 20 gadu laikā. Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību - tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas "Alfa" zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma - dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis - darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par "AKROPOLE Alfa" mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu, ko augsti novērtē mūsu apmeklētāji. Mēs ceram, ka jau tuvākajā laikā gan plašākās iepirkšanās, gan satikšanās un izklaides iespējas ikvienam no mums kļūs arvien aktuālākas," uzsver tirdzniecības centra "Alfa" vadītāja Zane Kaktiņa.

Jau pavasara sākumā "Alfa" un "Akropole" vārdi tiks mainīti uz "AKROPOLE Alfa" un "AKROPOLE Rīga". Jaunā izkārtne "AKROPOLE Alfa" drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos. Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Latvijā

Latvijā dzelzceļa "Rail Baltica" pirmajā kārtā viensliežu ceļu risinājums uz divsliežu uzbēruma pamattrasē ļautu ietaupīt 1,169 miljardus eiro, aģentūrai LETA sacīja Satiksmes ministrijas (SM) pārstāvji, pamatojoties uz Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail" aplēsēm.

Svarīgākais