Sinoptiķi arī rīt Rīgā sola mākoņu laiku un sniegu, tāpēc autobraucējiem gaidāma apgrūtināta braukšana. Pilsētas maģistrālās ielas, pa kurām kursē sabiedriskais transports, un tilti tiek regulāri kaisīti ar samitrinātu sāli, bet rajona nozīmes ielas ar pretslīdes materiāliem neapstrādā.
Vakar Rīgā strādāja 30 specializētās kaisīšanas mašīnas.
Samitrinātais sāls kavē apledojuma veidošanos un pakāpeniski kausē sniegu, informē Rīgas domes Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste Ieva Prauliņa. Tāpēc brauktuves ir klātas ar kūstoša sniega kārtu. Ierobežotā finansējuma dēļ rajona nozīmes ielām šoziem jāiztiek bez regulāras kopšanas. I. Prauliņa stāsta – ja uz kādas no šīm ielām veidosies kritiska situācija apledojuma un pieblietētās sniega kārtas dēļ, tad, protams, šo ielu apstrādās ar pretslīdes materiāliem izņēmuma kārtā. Autobraucējiem arī jāsaprot, ka slīdamību un sniegu uz brauktuvēm nokrišņu laikā pilnībā nebūs iespējams novērst. Ja sniegs snieg intensīvi, ceļu tīrītājiem maģistrālās ielas un tiltus iespējams attīrīt no sniega apmēram divas vai trīs stundas pēc snigšanas beigām. Tāpat arī jāpievērš uzmanība aizliegumam novietot mašīnas uz ielām, kur paredzēta sniega tīrīšana un novākšana.
Sala apstākļos Satiksmes departaments vēlreiz aicina autovadītājus būt īpaši piesardzīgiem un iesaka ievērot lielāku braukšanas distanci. Īpaši bīstams satiksmei ir tā sauktais melnais ledus, kas uz brauktuves veidojas arī, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli.
Ja sniegs snigs intensīvi un būs tikpat sniegota ziema kā pērn, Rīgas domē tiks lemts par papildu līdzekļu iedalīšanu, lai varētu iztīrīt arī rajona nozīmes ielas un piebraucamos ceļus pie mācību un ārstniecības iestādēm. Pašlaik plānots, ka līdz decembra beigām sniega tīrīšanu uz ielām un tiltiem Rīgā būs iespējams veikt tādā pašā līmenī kā pagājušajā ziemas sezonā.
Kopumā Rīgā ir 4,5 miljoni kvadrātmetru maģistrālo ielu, 4,4 miljoni kvadrātmetru rajona nozīmes ielu un 409 000 kvadrātmetru tiltu brauktuvju.