Rīdzinieki varēs uz mājām pasūtīt arī aptiekas preces

© Ilze Zvēra/F64

Transporta platformai "Bolt" piederošais piegādes zīmols "Bolt Food" papildus siltām maltītēm, pārtikas un sadzīves precēm, kā arī laikrakstiem, sācis arī aptiekas preču piegādi, informēja uzņēmumā.

Platformas lietotājiem aptiekas preces būs iespējams pasūtīt katru dienu no plkst.9 līdz 17.

Piegādes "Bolt Food" platformā tiks nodrošinātas no "Saules aptiekas", kas lietotājiem piedāvās nosūtīt uz mājām dažādas medicīnas preces, tostarp termometrus, spiediena mērītājus, vitamīnus, uztura bagātinātājus, skaistumkopšanas līdzekļus, preces māmiņām un citus. Pašlaik šāda iespēja būs pieejama tikai Rīgas iedzīvotājiem, taču nākotnē uzņēmums plāno piedāvāt piegādi no aptiekām arī citās pilsētās, kur darbojas "Bolt Food".

"Mēs speram soli tuvāk vēl pieejamākam preču un pakalpojumu klāstam. Sūtījumi uz mājām joprojām ir aktuāli, it īpaši, ja tos var ērti izvēlēties un saņemt īsā laikā, tāpēc ceram, ka lietotāji novērtēs un izmantos iespēju pasūtīt medicīnas preces tieši ar "Bolt Food" starpniecību," komentēja "Bolt Food" vadītājs Latvijā Klāvs Gipters.

Lai veiktu pasūtījumu, nepieciešams lejupielādēt "Bolt Food" aplikāciju "Apple" vai "Android" ierīcēm. Pasūtījuma veikšanai jānorāda piegādes adrese, jāizvēlas pakalpojuma sniedzējs, jāatzīmē preces un jāapmaksā pasūtījums ar bankas karti caur mobilo lietotni. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas tiks uzrādīts gan paredzamais piegādes laiks, gan pasūtījuma kopsumma.

LETA jau ziņoja, ka "Bolt Food" platforma darbību Latvijā sāka šī gada sākumā un jau ir pieejama ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās, tai skaitā, Daugavpilī, Liepājā, Jelgavā un Jūrmalā.

"Bolt" ir starptautisks transporta tīklu uzņēmums, kura galvenā mītne atrodas Tallinā. "Bolt" darbojas 30 valstīs Eiropā, Tuvajos Austrumos, Āfrikā un Centrālamerikā. Igaunijā reģistrētā kopbraukšanas platforma "Bolt" dibināta 2013.gadā.

Latvijā

Valsts atbalsts ir biežāk minētais faktors, kas mudinātu gandrīz trešdaļu jeb 27 % iedzīvotāju apsvērt elektroauto iegādi. Tikmēr 44 % norāda, ka viņus no šī pirkuma attur attālums, kādu elektroauto spēj veikt ar vienu uzlādi, liecina Citadele Leasing veiktā aptauja.