No 2020.gada 20.maija, kad Rīgā mainījās atkritumu apsaimniekošanas kārtība, tajā nav iekļāvušies, proti, līgumus par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu nav noslēguši ap 6% privātmāju īpašnieku un juridisko personu. Vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" aicina iedzīvotājus un uzņēmējus nekavējoties noslēgt līgumus līdz 23.jūnijam. Tajās adresēs, kurās nebūs noslēgts līgums, pēc svētkiem "Clean R" uzsāks sev piederošo konteineru noņemšanu.
Atgādinām, ka Rīgas administratīvā teritorija ir sadalīta 4 zonās un katrā no tām, atbilstoši iepirkuma rezultātiem, apkalpošanu veic savs atkritumu apsaimniekotājs. Vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" nodrošinās sadzīves atkritumu un šķiroto atkritumu apsaimniekošanu Rīgas zonās "Centrs un Latgales priekšpilsēta" un "Kurzemes priekšpilsēta". Konteineru noņemšanu "Clean R" veiks gan savās zonās, gan adresēs, kuras apkalpoja iepriekš un kurās īpašnieki/apsaimniekotāji nav noslēguši līgumus ar jauno pakalpojuma sniedzēju.
Visas privātpersonas un namu apsaimniekotāji, kuri nav pārslēguši līgumus ar savas zonas atkritumu apsaimniekotāju, pēc Jāņiem nesaņems šo pakalpojumu. Vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" aicina tos privātmāju iedzīvotājus un namu apsaimniekotājus, kuri vēl nav noslēguši līgumus par pakalpojuma saņemšanu, to darīt nekavējoties.
LĪGUMU SLĒGŠANAS IESPĒJAS
1. Mājaslapā www.cleanr.lv, sadaļā e-pakalpojumi - jauna līguma slēgšana neaizņems vairāk kā 5 minūtes;
2. Pa tālruni 67111001 - mēs sagatavosim un izsūtīsim Jums līgumu parakstīšanai;
3. Pieteikt līguma sagatavošanu elektroniski, rakstot uz kc@cleanr.lv - mēs sagatavosim un izsūtīsim Jums līgumu parakstīšanai;
4. Izdrukājot 2 eksemplāros līgumu formas privātpersonām vai juridiskām personām, tās aizpildītas un parakstītas varat nosūtīt uz adresi - Vietalvas iela 5, Rīga, LV-1009;
5. Vēl līguma formas ir iespējams paņemt novietnē pie "Clean R" Klientu centriem Rīgā - Vietalvas ielā 5 un Mellužu ielā 17, Pārdaugavas biznesa centrā "Abava". Līgumu formas varat aizpildīt Jums vēlamā laikā un izmantojot atbildes aploksni, atsūtīt atpakaļ uz "Clean R".
LĪGUMU SLĒGŠANA KLĀTIENĒ
Vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" informē, ka no 10.jūnija Rīgā tiek nodrošināta klientu apkalpošana klātienē pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām pārliecināties par darba laiku un pieņemšanas kārtību pirms došanās uz kādu no mūsu klientu apkalpošanas centriem.
Darba laiks klientu apkalpošanas centrā Vietalvas ielā 5, Rīgā
Darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00
Apmeklētājus aicinām pieteikties iepriekš - sūtot ziņu uz kc@cleanr.lv vai zvanot uz 67111001.
Klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Savukārt tie, kas ieradīsies un nebūs pieteikuši konkrētu apmeklējum laiku, tiks apkalpoti tikai tad, kad nebūs citu apmeklētāju.
Darba laiks klientu apkalpošanas centrā Mellužu ielā 17, Rīgā
Otrdienās no plkst. 10.30 līdz 19.00 (pārtraukums no plkst. 14.00 līdz 14.30)
Ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz 17.00 (pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30)
Apmeklētājus aicinām pieteikties iepriekš - sūtot ziņu uz kc@cleanr.lv vai zvanot uz 67111001.
Klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Savukārt tie, kas ieradīsies un nebūs pieteikuši konkrētu apmeklējum laiku, tiks apkalpoti tikai tad, kad nebūs citu apmeklētāju.
KO DARĪT, KAMĒR LĪGUMS TIEK APSTRĀDĀTS
Laiks no līguma pieteikšanas līdz pakalpojuma sākšanai šobrīd var prasīt līdz pat 2 nedēļām. Šajā posmā aicinām pieteikt pagaidu priekšapmaksas atkritumu izvešanu.
1. Dodieties uz cleanr.lv mājaslapas sadaļu e-pakalpojumi;
2. Izvēlieties reģionu un norādiet vienreizēju sadzīves atkritumu izvešanu;
3. Norādiet adresi, kurā atkritumi būs jāizved;
4. Izvēlieties vēlamo datumu, konteinera tipu, un skaitu;
5. Izvešanas dienā tiks iztukšots tikai konteinera saturs. Papildu apjoms netiks ņemts vērā;
6. Aizpildiet rēķinam nepieciešamo informāciju;
7. Iepazīstieties ar noteikumiem un apmaksājiet pakalpojumu;
8. Pēc apmaksas, saņemsiet apstiprinājumu, ka pasūtījums ir pieņemts.
9. Tālāk, kad Jūsu pasūtījums būs apstrādāts, saņemsiet apstiprinājuma e-pastu vai sms par dienu, kad tiks veikta atkritumu izvešana.