Lai samazinātu jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības riskus SIA "Rīgas satiksme" pārtrauc klātienes apkalpošanu klientu apkalpošanas centros, informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča.
Klientu apkalpošanas centri tiek slēgti līdz nākamajam rīkojumam.
Uzņēmums aicina ar "Rīgas satiksmi" sazināties zvanot pa informatīvo tālruni 20361864, vai sūtot e-pastu "info@rigassatiksme.lv". Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā "www.rigassatiksme.lv" esošo sadaļu - "Sazinies ar mums", kurā ikviens mājas lapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem biļešu veidiem, pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā "www.rigassatiksme.lv", sociālajos tīklos "twitter" un "facebook".
Jau ziņots, ka no vakardienas "Rīgas satiksme" sabiedriskajā transportā norobežojusi vadītāja zonu un pārtraukta biļešu iegāde pie vadītāja.
"Rīgas satiksme" aicina pasažierus braukšanas biļetes iegādāties iepriekšpārdošanā. Iekāpšana un izkāpšana transporta līdzeklī notiek tikai pa vidējām un aizmugurējām durvīm.
Tādējādi uz laiku, līdz nākamajam rīkojumam, apturēts projekts, kura laikā pasažieru iekāpšana tika organizēta tikai pa priekšējām durvīm 1., 13.trolejbusa, kā arī 10., 20., 28., 34., 35., 43., 47., 54. un 60.autobusa maršrutā. Arī minētajos maršrutos pasažieru iekāpšana un izkāpšana turpmāk tiks organizēta tikai pa vidējām un aizmugures durvīm.
Jau ziņots, ka saistībā ar koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību Latvijā līdz Lieldienām izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot virkni stingru ierobežojošu pasākumu. Ārkārtējā situācija būs spēkā līdz šā gada 14.aprīlim.
Covid-19 Latvijā līdz šim apstiprināta 26 cilvēkiem.