4.lapa
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju saistībā ar jaunā koronavīrusa izraisīto slimību Covid-19, līdz 14.aprīlim tiek pārtraukta klientu apkalpošana klātienē Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centros Kungu ielā 7/9, Brīvības ielā 49/53, Daugavpils ielā 31, Eduarda Smiļģa ielā 46 un Dzirciema ielā 28, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē.
Iedzīvotāji aicināti izmantot bezmaksas informatīvo tālruni 800 00 800. Savukārt tirdzniecības jautājumos var izmantot tālruņus 67 181 535 un 67 181 027. Turpretim dzīvesvietas deklarēšanas jautājumos ar domi var sazināties, izmantojot tālruņus 67 026 647 un 67 012 226.
Arī SIA "Rīgas ūdens" no šodienas uz nenoteiktu laiku pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē uzņēmuma Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 49/53, kā arī struktūrvienību ēkās Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Balasta dambī 5 un Ziepniekkalna ielā 70.
Tāpat uz nenoteiktu laiku tiek atceltas klātienes konsultācijas par tehniskajiem noteikumiem, būvniecības ieceres saskaņošanu, atzinumu izsniegšanu, rakšanas darbu atļaujām un citiem tehniskajiem jautājumiem, kā arī Rīgas ūdensapgādes pastāvīgās ekspozīcijas un uzņēmumu apmeklēšanas iespējas interesentu grupām.
Saziņai ar SIA "Rīgas ūdens" iedzīvotāji lūgti izmantot e-pastu "klienti@rigasudens.lv" vai zvanīt pa vienoto bezmaksas diennakts tālruni 8000 2122. Aktuālajai informācijai par turpmāko klientu apkalpošanas centra darbību var sekot "Rīgas ūdens" mājas lapā "www.rigasudens.lv".