Kādreizējais SIA "Dienas mediji" un SIA "Dienas bizness" direktors Gastons Neimanis Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītāja amatā nonācis pēc sarunām ar biroja valdes priekšsēdētāju un "airBaltic" prezidentu Bertoltu Fliku.
To intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" atzina Neimanis.
"Flika kungs acīmredzot manī saskatīja šim amatam atbilstošas īpašības un pieredzi. Sākumā notika sarunas ar "airBaltic" prezidentu Bertoltu Fliku, pēc tam - ar pārējiem biroja valdes locekļiem," sacīja Neimanis.
Viņš atzina, ka darba maiņa un pārmaiņas bijušas negaidītas. "Mediji pārdzīvo ne tos vieglākos laikus, jo īpaši tie, kuriem ir bagāts drukāto izdevumu portfelis. Jautājumu, ko risināt, netrūkst. Pēc tam, kad mēs kopā ar "Dienas mediju" vadību vienojāmies, ka mūsu ceļi šķiras, biju domājis atpūsties kādu brīdi," stāsta Neimanis.
"Taču iedomājos palaist riņķī ziņu, ka tomēr gribu strādāt, lai nav tā, ka rudenī, kad izdomāšu kaut ko darīt, man jautās - kāpēc nenācu maijā. Tad uzzināju vairāk par "Live Rīga" projektu un mani tas ieinteresēja," atzina jaunais biroja vadītājs.
Neimanis RTAB direktora amata pienākumus sāka pildīt šī gada maija vidū. Neimanis ir kādreizējais SIA "Dienas mediji" un SIA "Dienas bizness" direktors. Neimanis 22.aprīlī pārtrauca darba attiecības ar AS "Diena" saistītajiem uzņēmumiem.
Par izdevniecības SIA "Dienas mediji" direktoru viņš kļuva pagājušā gada augustā, taču pirms tam jau vadīja SIA "Dienas bizness".
Neimanis ieguvis ārsta izglītību, kā arī MBA un uzņēmumu un iestāžu vadības maģistra grādu Rīgas Biznesa skolā, vadījis vairāku starptautisku farmācijas uzņēmumu pārstāvniecības Latvijā un Baltijas valstīs.
2009.gada 28.oktobrī Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums "Rīgas Tūrisma attīstības birojs". Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - aviosabiedrībai "airBaltic", LVRA un ALTA - katram pa 10%.
Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek ar vienotu zīmolu "Live Rīga". Visos tirgos tiek izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.
Pilnu intervijas tekstu ar Neimani var lasīt biznesa portāla "Nozare.lv" sadaļā "Viedokļi, intervijas".