Krasta ielas remontu Rīgā bija paredzēts uzsākt augustā, bet, visticamāk, darbi sāksies septembrī vai oktobrī. Jau sākotnēji šo ielu nebija paredzēts atjaunot vienā laikā ar citām Rīgas centra ielām, bet nu remonta projektu pārstrādā, un tas ietekmē darbu uzsākšanu vēl vasarā.
Sākotnēji Krasta ielā bija plānots tikai atjaunot ielas segumu, bet vēlāk «pie vienām sāpēm» nolemts uzlabot arī veloinfrastruktūru - Daugavas pusē izbūvēt veloceļu un gājēju ietvi. Tāpēc Krasta ielas remonta projekts sadalīts un nācās pārstrādāt dokumentāciju. Projektā atsevišķi nodalīta velosipēdu infrastruktūras izveidošana un Krasta ielas brauktuves seguma nomaiņa. Bija plānots saglabāt jau esošo gājēju un velosipēdu infrastruktūru, taču vēlāk lemts veloinfrastruktūru uzlabot, kas attiecīgi radīja nepieciešamību projekta daļu nodalīt no kopējā projekta. Tas darīts, atsaucoties uz velobraucēju prasībām un ierosinājumiem.
Jāatgādina, ka Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejā jūlija sākumā tika iztaujāts Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins. Viņš sacīja, ka Rīgā ir aktualizēti, bet nav pabeigti astoņi veloceļu projekti, daļu no tiem dome cer sākt būvēt šogad. Veloceļu Centrs-Ziepniekkalns posmā no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Ozolciema ielai iecerēts uzsākt būvēt jau šīs vasaras beigās, veloceļu Imanta-Daugavgrīva - septembrī. Augustā plānots uzsākt veloceliņa Centrs-Dārziņi būvniecību.
Krasta ielas brauktuves un veloceļa būvniecības iepirkumu Rīgas domes Satiksmes departaments sludinās jau tuvākajā laikā, sacīja departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola. Projekta sadalīšana nenozīmē, ka darbi notiks pa daļām, tie sāksies vienlaikus. Krasta ielas remonta izmaksas varētu kļūt lielākas, jo brauktuvē tiks mainīts segums, kā notiek Brīvības, Merķeļa un citās ielās, bet ietves daļā notiks pārbūve, un tas ir sarežģītāks projekts. Izmaksas būs zināmas pēc iepirkuma konkursa beigām, bet līdz šim plānotās izmaksas bija deviņi miljoni eiro.
Līdz Krasta ielas remonta uzsākšanai ir jāsakārto apakšzemes komunikācijas, jo Rīgas domes saistošie noteikumi liedz komunikāciju turētājiem trīs gadus pēc ielas remonta uzlauzt segumu, lai atjaunotu savus komunikāciju tīklus.
Jūlija beigās Latvijas Televīzijas raidījumam Rīta panorāma Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks sacīja, ka komunikāciju turētāji Krasta ielā steidz pabeigt darbus, tādējādi aizkavējot ielas atjaunošanu. Tika pieminēts uzņēmums Rīgas ūdens, kas strādājot Krasta ielā. Tomēr Rīgas ūdens nekavē Krasta ielas remontu, jo darbus uz brauktuves neveic. Uzņēmums atjauno dzelzsbetona ūdensvadu ar beztranšejas metodi, tāpēc ne iela, ne cita teritorija nav jāpārrok. Tiek renovēts ūdensvads posmā no Ogres ielas līdz pat Salu tilta satiksmes pārvada uzbrauktuvei virzienā uz Lāčplēša ielu. Provizoriski visi remontdarbi varētu noslēgties septembrī.