Lai brauktu no Rīgas centra uz Garkalnes pagastu, autovadītāji no šodienas varēs izmantot jauno Biķernieku ielas rotācijas apli, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.
No šodienas automašīnu satiksme tiks organizēta pa jauno Biķernieku ielas rotācijas apli. Autovadītāji varēs izmantot jauno rotācijas apli braukšanai no centra virzienā uz Garkalnes pagastu vai otrādi, turpinot ceļu taisni pa Biķernieku ielu. Vairs nebūs nepieciešams izmantot Kaivas ielu.
Pagaidām rotācijas aplim būs slēgti pieslēgumi Juglas ielai, jo turpināsies pieslēguma izbūve pie esošās Juglas ielas, un Juglas ielas jaunā posma izbūve no Biķernieku ielas rotācijas apļa līdz Augusta Deglava ielas rotācijas aplim.
Nokļūšanai no Augusta Deglava ielas uz Juglu autovadītājus aicina izmantot Kaivas ielu-jauno Biķernieku ielas rotācijas apli-veco Biķernieku ielu un tālāk Juglas ielu.
Nokļūšanai no Juglas uz Biķernieku ielu Garkalnes pagasta virzienā aicina autovadītājus izmantot Malienas ielu-Hipokrāta ielu-Biķernieku ielu.
Nokļūšanai no Garkalnes pagasta uz Lubānas ielu departaments aicina izmantot Biķernieku ielu-Ulbrokas ielu-Augusta Deglava ielu.
Plānots, ka šāda satiksmes organizācija saglabāsies līdz jūlija sākumam, kamēr tiek izbūvēts esošās Juglas ielas pieslēgums jaunajam rotācijas aplim.
2009.gadā tika sākti būvdarbi jauna Juglas ielas posma izbūvei no Lubānas ielas līdz Biķernieku ielai. Tā izbūves laikā ir pārbūvēts arī Biķernieku ielas posms tās krustojumā ar topošo Juglas ielu izbūvējot rotācijas apli.
Juglas ielas būvniecības mērķis ir atslogot Rīgas centru no tranzīta satiksmes un pilnveidot maģistrālo ielu tīklu, izveidojot maģistrālo ielu savienojumu starp Brīvības gatvi Juglā, Augusta Deglava ielas rotācijas apli un tālāk - topošo Dienvidu maģistrāli. Tādējādi autovadītājiem būs iespēja apbraukt Rīgas centru virzienā no Vidzemes uz Zemgali un otrādi.
Jaunajai Juglas ielai tiek izbūvētas arī gājēju ietves un no brauktuves un ietves atdalīts veloceliņš ar apgaismojumu.
Konkursā būvdarbu veikšanai uzvarēja "Binders", piedāvājot darbus veikt par 2,87 miljoniem latu bez pievienotās vērtības nodokļa.
LETA jau ziņoja, ka 2008.gada augustā tika atklāts jaunais A.Deglava ielas posms ar rotācijas apli A.Deglava un Lubānas ielas krustojumā. Rekonstrukcijas laikā A.Deglava iela izbūvēta pa jaunu trasi gar Dreiliņu mikromasīvu līdz Lubānas ielai, kur izveidots rotācijas aplis.
Rotācijas aplī pieslēdzas A.Deglava iela, Lubānas iela, Kaivas iela un valsts autoceļš P4, kas nākotnē būs sastāvdaļa pilsētas centra apbraucamajam ceļam, kas vedīs tālāk pa jauno Juglas ielu līdz Biķernieku ielai un tālāk pa esošo Juglas ielu līdz pat Brīvības ielai.