Apdrošināšanas kompānija RSK apdrošināšanas AS (RSK) ir likvidācijas procesā, tāpēc tā īpaši aktīvi uzsākusi pieprasīt pārtērētos līdzekļus no saviem klientiem. Nauda tiks piedzīta maksimums četru mēnešu laikā.
RSK jau nosūtījusi vēstules, aicinot labprātīgi samaksāt parādu par saņemtajiem medicīnas pakalpojumiem, lai netiktu uzsākts tiesvedību process. Kā norāda uzņēmuma pārstāve Ilze Gabrāne, RSK ir būtiski atgūt visus parādus, lai varētu nodrošināt vienmērīgu finanšu plūsmu un izmaksāt pienākošās apdrošināšanas atlīdzības polišu īpašniekiem.
Veselības apdrošināšanas polišu īpašnieki, kuri pārtērējuši apdrošinājuma summu jeb polises limitu, saņems vēstuli ar informāciju par pārtērēto summu un aicinājumu labprātīgi veikt maksājumu divu nedēļu laikā, lai izvairītos no parādu piedziņas procesa un tiesvedības, kas sekos, ja parāds netiks samaksāts. Tomēr, ņemot vērā ekonomisko situāciju un iedzīvotāju maksātspēju, klientam, vienojoties ar RSK, ir iespēja veikt atmaksu pa daļām, bet ne ilgāk kā tuvāko četru mēnešu laikā.
Visbiežāk apdrošināšanas polises limiti pārtērēti, saņemot zobārstniecības pakalpojumus, iegādājoties medikamentus, kā arī par vispārējās veselības aprūpes pakalpojumiem. Uzņēmums skaidro, ka vairumā gadījumu pārtērētās summas nav tik lielas, lai tās nevarētu atmaksāt.
Lai samaksātu pārtērēto polises limitu, nav nepieciešams ierasties klātienē, to var veikt, pārskaitot parāda summu uz vēstulē norādīto bankas kontu. Vienlaikus ir iespējams maksāt arī RSK kasē Rīgā, Lāčplēša ielā 38.
RSK arī atgādina, ka kopš februāra norēķini ārstniecības iestādēs notika, sākotnēji veicot samaksu par saņemtajiem ārstniecības pakalpojumiem uz vietas un pēc tam iesniedzot apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai čekus. Ja atlīdzības pieteikumā atlīdzības apmērs pārsniegs apdrošināšanas polises limitu, atlīdzības daļa, kas pārsniedz limitu, tiks noraidīta.