No 6. – 11.novembrim pirmo reizi Latvijā tiek organizēta Rīgas mārketinga nedēļa LOOP. Piecu dienu laikā mārketinga jomas speciālistiem tiks piedāvāta plaša semināru un konferenču programma, runājot par šobrīd industrijā aktuāliem jautājumiem.
LOOP radies apvienojot divus industrijā nozīmīgus pasākumus - ikgadējo DIGITAL konferenci un mārketinga semināru sēriju MĀRKETNĪCA. Domājot par mārketinga nedēļas saturisko pusi, vairāk uzmanība tiks pievērsta vietējam tirgum, galvenokārt uzstājoties pašmāju mārketinga ekspertiem, daloties ar savu pieredzi dažādu kampaņu īstenošanā un produktu ieviešanā.
Sagaidāmi arī Latvijā nebijuši satura formāti, piemēram, milžu cīņas - divu pretēji pārstāvētu viedokļu diskusija.
Pirmajām trīs LOOP dienām piešķirtas konkrētas, nozarē aktuālas tēmas, piemēram, dalīšanās ekonomika (share economy), vai veiksmīga uzņēmuma zīmola maiņa (rebranding). Katru dienu notiks līdz pieciem dažādiem semināriem par dienas tēmu. Ceturtdienā Nacionālajā bibliotēkā paredzēta LOOP RIGA konference. Šis būs nedēļas lielākais notikums, jo paralēli konferencēm divās telpās notiks dažādi semināri par mārketinga tēmām, tai skaitā, digitālo mārketingu un krīzes komunikāciju. Savukārt piektdiena tiks veltīta tīklošanās aktivitātēm un sarunām neformālā gaisotnē. Ar pilnu pasākuma programmu, tai skaitā lektoriem, kuru rindas aizvien tiek papildinātas, iespējams iepazīties mājaslapā www.loopriga.lv .
LOOP organizē pilna servisa pasākumu organizēšanas aģentūra Idea House events un radoša digitālā satura mārketinga aģentūra NEW BLACK.
Vairāk informācijas par pasākumu mājaslapā www.loopriga.lv, kā arī Facebook - https://www.facebook.com/LoopRiga/