Rīgas cirka radošajā padomē ir ļoti svarīgi saglabāt starpdisciplinaritāti, izmantojot gudrākos prātus radniecīgās nozarēs, piemēram, teātrī un dejā, intervijā pauž cirka jaunā vadītāja Ināra Kehre.
Pēc viņas teiktā, šiem cilvēkiem no dažādām nozarēm ir vajadzīga kompetence laikmetīgā cirka mākslas jautājumos. "Nav tā, ka Latvijā patlaban laikmetīgā cirka vispār nav. Mums ir cirka festivāli, mums ir cirka mākslinieki, kas ir strādājuši ārzemēs. Es vēlos uzrunāt šos cilvēkus," norāda Kehre, pieļaujot, ka arī viņu pašu uzrunās cilvēki, kuri, dzirdot par jauno cirka koncepciju, būs gatavi iesaistīties tās realizācijā. "Tikpat labi tie var būt stratēģi, kuri saprot komunikācijas jautājumus, kuri palīdzēs veidot integrāciju starp dažādām cirka auditorijām."
Kehre ir pārliecināta, ka cirkam ir jāmainās līdzi cilvēkiem, kuri to apmeklē, taču vienlaikus jāsaglabā un jācenšas vēl vairāk izcelt visu, kas bijis vēsturiski vērtīgs. Kehre arī uzskata, ka Rīgas cirka ēkā ir jāveido cirka izrādes, tur jābūt cirka izglītībai, cirka mākslinieku rezidencēm. "Vai ir klasiskā cirka noriets? Domāju, ka tāds ir sabiedrības, privāto uzņēmēju un arī deputātu lēmums," viņa atzīst.
Jaunā cirka vadītāja arī domā, ka viens no Rīgas cirka veiksmīgas attīstības pamatnosacījumiem ir iekļaušanās starptautiskos izglītības tīklos, kas palīdzēs Latvijā apmācīt gan cirka mākslas pedagogus, gan sūtīt viņus stažēties uz citām cirka skolām.
Ar "ļoti optimistisku" skatu nākotnē Kehre prognozē, ka vēsturiskās ēkas Rīgas centrā rekonstrukcija varētu noslēgties pēc pieciem gadiem.