Juriste Ieva Brante sociālajā medijā twitter.com pauž sašutumu par "Swedbank" bankomāta pārvietošanu. Vairāki Citi Rīgas iedzīvotāji arī pauž sašutumu par šo tēmu.
Brante raksta: "Iegāju #Swedbank pie bankomāta. NAV! Bankomāta bankā vairs nav. Tagad esot #Rimi un #Maxima. Mja.. Priekš kam bankas filiālei bankomāts?..?"
Iegāju #Swedbank pie bankomāta. NAV! Bankomāta bankā vairs nav. Tagad esot #Rimi un #Maxima. Mja.. Priekš kam bankas filiālei bankomāts?..?
— Ieva Brante (@ibrante) November 3, 2016
"Swedbank" atbildēja operatīvi un izskaidroja radušos situāciju:
@ibrante Pārcēlām, jo filiāle strādā 8 stundas d.d., bet Maxima vai Rimi katru dienu 14 st., līdz ar to aparāti ir pieejamāki ilgāku laiku.
— Swedbank (@SwedbankLatvia) November 3, 2016
Šajā diskusijā iesaistījās arī vēl vairāki citi twitter.com lietotāji:
@ibrante @SwedbankLatvia Nu filiāles dažos TC ir vienīgās, kas strādā arī brīvdienās. :) Un līdz vēlam vakaram.
— Ingvilda (@Ingvilda) November 3, 2016
@ibrante Es drīzāk uzdotu jautājumu par iemaksas bankomātu lietderību, kas, manuprāt, ir aplokšņu algu legalizācijas mehānisms
— Atis Rozentāls (@atisrozentals) November 3, 2016
@atisrozentals @MFridrihsone To nevar izslēgt. Taču arī 100% apgalvot - nē. Katrs izmanto iespēju atbilstoši savai sapratnei par lietām.
— Ieva Brante (@ibrante) November 3, 2016
.@atisrozentals @ibrante Tas ir vistīrākais banku lobijs. Nesaprotu, kāpēc mani grib piespiest izmantot bankas pak., kad tie nav vajadzīgi?
— Guna Vilnīte (@BluForster) November 3, 2016